نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی برادر ذبیح الله مجیدی و حضور فرمانده واحدهای پیشگام برادر در اداره آموزش و پرورش هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۳۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی برادر ذبیح الله مجیدی و حضور فرمانده واحدهای پیشگام برادر و اعضای شورا در نماز خانه اداره آموزش و پرورش خاتم برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی خاتم در این نشست خاطر نشان کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم.

مجیدی افزود : شعار حقوق بشر آمریکایی که توسط آمریکا مطرح شد شعاری است که برای حفظ منافع آمریکا و صهیونیست تعبیه شده است.

آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر گونه اسباب و وسیله ای برای ترویج فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: درشرایطی هستیم که غربی‌ها علیه ایران و اسلام کارهای زیادی برای آلوده کردن فضاانجام می‌دهند در حالی که سوژه‌ها و تحقیقات زیادی وجود دارد که جنایات آمریکا راثابت کرده و می‌تواند دستمایه تولید آثار هنری برای افشا کردن این جنایت‌ها باشد.در حقیقت هرچقدر محصولات فاخر برای افشای آمریکا تولید کنیم باز هم کم است .

مجیدی اذعان داشت: آمریکا هیچ گاه دارای صداقت لازم نبوده و همواره با عوام فریبی به دنبال برهم ریختن نظم خاورمیانه و از مهمتر نابودی نظام اسلامی بوده است چرا که این نظام هزینه های بسیاری را به این کشور تحمیل کرده و حاضر به سازش و کنار آمدن با این ابرقدرت پوشالی نبوده است به همین علت وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به دنبال راهی بودند تا این نظام را پایین بکشند و به اصطلاح با آن مقابله کنند اماراه به جایی نبردند.

وی در پایان افزود : آنها به خیال خام خود یک روز منافقین را حمایت کردند تا با بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، انقلابی که در سطح جهان یگانه و بی بدیل بود را برای همیشه از بین ببرند. در واقع تمامی برنامه ریزی ها و کسانی را که برای ترور مورد هدف قرار داده بودند، درست بود اما آنها فکر این را نکرده بودند که پشت این انقلاب یک ملت دلیر وغیور ایستاده، ملتی که با تمام وجود می دانست رژیم شاهنشاهی را نمی خواهد برای همین علیه این رژیم قیام کرد تا انقلاب به پیروزی رسید. این انقلاب به آسانی بدست نیامده بود که به آسانی از دست برود و به یکباره نابود شود.


ارسال نظرات