خطیب جمعه بخش بهمن ابرکوه:

وقتی معادلات منطقه ای و جهانی آمریکا توسط سپاه بهم می ریزد، آن را تحریم می کنند

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحریم های اخیر سنای آمریکا گفت: اصلى‌‌ترين بخش تحريم ها، فشار بر سپاه پاسداران با قرار دادن نام آن در بین لیست گروه های تروریستی است، زیرا سپاه معادلات منطقه اى و جهانی آنان را در هم ریخته است.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۳۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های عید فطر، اظهار کرد: از جمله کارهای مهمی که باید صورت گیرد، فعالیت فرهنگی در نفوذگاه های حساس دشمن است، چرا که دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی، نفوذ، دروغ و شایعه پراکنی، قصد منهدم کردن سنگرهای معنوی را دارد.

علیزاده تصریح کرد: «آتش به اختیار» به معنای هرج و مرج و بى قانونى نیست که برخی چنین برداشتی دارند؛ آتش به اختیار یعنی اینکه در تمام كشور، جوانان، صاحبان انديشه، فكر و همّت، خودشان با ابتكار خودشان، كارهاى فرهنگى را پيش ببرند، منافذ فرهنگى را بشناسند و در مقابل آنها، كار انجام بدهند.

وی با توجه به تحریم های جدید سنای آمریکا، گفت: اصلى‌‌ترين بخش این تحريم ها، فشار بر سپاه پاسداران با قرار دادن نام آن در بین لیست گروه های تروریستی بود. ترس آنان از سپاه بخاطر این است که سپاه معادلات منطقه اى، داخلى و جهانى آمريكا را درهم ريخته و خاری در چشم آنها شده است.

خطیب جمعه بخش بهمن تأکید کرد: دشمن می خواهد با پیچیده کردن معضلات اقتصادی، ملت ایران را از پا درآورد که رهبر معظم انقلاب راهکار اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با آنان مطرح کردند، اما عده ای هنوز به این موضوع اعتقاد ندارند. ایران از خودروهای لوکس، کالاهای مصرفی، لوازم آرایشی و ... تحریم نیست، بلکه از علم و تکنولوژی تحریم شده است تا به بلوغ اقتصادی نرسد و این نیز از توطئه های دشمنان است.

علیزاده با بیان حوادث تیرماه از جمله، ترور آیت الله خامنه ای، شهادت شهید بهشتی و یارانش، شهادت آیت الله صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت با 110 شهید و 8 هزار شیمیایی، حمله ناوهای آمریکایی به ایرباس ایرانی در خلیج فارس و شهادت 290 مسافر آن، یادآور شد: در تمامی این حوادث ردّپای شیطانی چون آمریکا دیده می شود و مافقین با حمایت این کشور مرتکب جنایات مذکور شدند. امروز هم آمریکا پشت پرده جنایات یمن، عراق، بحرین، سوریه و افغانستان است و با همه این پلیدی ها، از حقوق بشر دَم می زند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز قلم و همچنین روز شهرداری و دهیاری ها، افزود: قلم منشأ هدايت و آگاهي بشر است پس کسي که قلم به دست مي گيرد بايد با تقوا، صداقت و عفيف باشد، نسبت به ديگران انصاف داشته و از سیاست زدگي به دور باشد، خود و قلم خود را در خدمت دين اسلام و انقلاب اسلامي قرار دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار