عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

افزایش سود وام به مالباختگان پلاسکو قابل قبول نیست/ نمی خواستند وام دهند چرا اعلام کردند؟

متاسفانه فقط در حادثه ها به یاد مردم می افتند و در شرایط عادی مردم ناراضی هستند که اگر "به فکر بودن مردم" در اولیت قرار گیرد، مردم به دولتشان اعتماد می کند.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۰۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

روح الله حضرت پور عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره افزایش سود وام های کمکی دولت به مال باختگان حادثه پلاسکو گفت: ابتدا سود وام را 4 درصد تعیین کرده بودند تا مغازه داران ساختمان پلاسکو بتوانند بخشی از سرمایه از دست رفته در گردش را برگردانند. اما متاسفانه این سود 4 درصد را به 18 درصد رساندند.

وی افزود: باید تکیلف را روشن کنند، اگر تمایلی برای وام دادن ندارند اعلام کنند وام نمی دهیم در غیر این صورت مشخص کنند وام های در نظر گرفته شده چه شرایطی دارند و از همه مهم تر منت بر سر این مالباختگان نگذارند.

این نماینده عنوان کرد: وقتی حادثه رخ می دهد مسوولین سریع احساساتی می شوند و وعده هایی را مشخص می کنند که از عهده آن ها خارج است. چنین وعده هایی که را روی احساسات باشد پسندیده نیست. متاسفانه فقط در حادثه ها به یاد مردم می افتند و در شرایط عادی مردم ناراضی هستند که اگر "به فکر بودن مردم" در اولیت قرار گیرد، مردم به دولتشان اعتماد می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار