خبرهای داغ:
رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد

دستگيري کلاهبرداران 10 ميلياردی در قم

رئيس پليس آگاهي استان قم از دستگيري سه کلاهبردار حرفه اي در این استان خبر داد و گفت:متهمان با پرداخت چک‌هاي بلامحل به برخي از عمده فروشان و کارخانجات مواد غذايي به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و تحت تعقيب پليس چهار استان کشور بودند.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۸۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
دستگيري کلاهبرداران 10 ميلياردی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد کرمی طی سخنانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با اجاره سوله در حاشیه شهر مبادرت به انجام معامله با عمده فروشان و کارخانجات موادغذایی کرده و با پرداخت چک‌های بلامحل کلاهبرداری می‌کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی، پاتوق متهمان و همچنین محل سکونت آنها شناسایی و در یک عملیات به صورت غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه سر تیم کلاهبرداری پنج فقره سابقه کیفری و دیگر متهمان نیز هر کدام دو و یک فقره سابقه مشارکت در کلاهبرداری را در پرونده خود دارند، افزود: این افراد در تحقیقات به بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، البرز و تبریز اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان با خرید محصولات به صورت عمده چک‌های وعده‌دار بلامحل شرکتی و یا متعلق به افراد حقیقی را پرداخته که در موعد مقرر چک‌ها برگشت خورده و متواری می‌شدند.

کرمی افزود: در نتیجه متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

ارسال نظرات