معاون عقیدتی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری متوالی سه دوره ی امر به معروف و نهی از منکر برای پاسداران خواهر و برادر در سطح سپاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۶۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون عقیدتی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری متوالی سه دوره ی امر به معروف و نهی از منکر برای پاسداران خواهر و برادر در سطح سپاه کربلا خبر داد.
سرهنگ پاسدار حسین فقیهی یادآور شد: در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر  و در تائید امر فرمانده سپاه کربلا، حمایت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این سپاه در مازندران و اهتمام مسئولین نمایندگی به منظور تداوم و همه گیری علوم  و آموزه های اجرایی طرح امر معروف و نهی از منکر، این دوره ها با جدیت و تدام لازم از آغازین روز های ماه شوال شروع شد.
معاون عقیدتی سپاه کربلا هدف از اجرای این طرح  را شناخت و تبیین چیستی و چرایی امر به معروف  و نهی از منکر و بسط آن در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد:  با توجه به اینکه اکثر کارکنان سطح سپاه کربلا در سراسر استان طی ادوار مختلف این دوره ها را گذراندند، کلاس های پیش رو، به نوعی آخرین مرحله امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.
سرهنگ پاسدار فقیهی با اشاره به اینکه با اتمام این سه دوره همه کارکنان اعم از پاسداران خواهر و برادر  به آشنایی کامل رسیده اند، افزود: از سه دوره  متوالی و آخر امر معروف و نهی از منکر در سپاه کربلا، دو دوره مختص برادران  و یک دوره مختص خواهران پاسدار می باشد.
 وی اظهار کرد: دوره های امر معروف و نهی منکر  معاونت عقیدتی سپاه کربلا در مرکز امامت ستاد این سپاه ویژه پاسداران شهرهای محمود آباد تا گلوگاه  برگزار  شده و ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها