چهارمین دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه با حضور ۵۰ نفر از فعالان بسیجی دانشگاهها در سازمان بسیج دانشجویی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شعبانی مسئول کمیته توانمندسازی دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه گفت: چهارمین دوره نخبه پروری مجمع شهید دیالمه از روز شنبه 10 تیر با حضور 50 نفر از دانشجویان بسیجی پسر در محل سازمان بسیج دانشجویی آغاز به کار کرد و تا روز دوشنبه 12 تیر به طول می انجامد. همچنین از روز سه شنبه 50 نفر از دانشجویان دختر بسیجی در این دوره شرکت می کنند.

 وی با بیان اینکه دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت و دوره شهید چمران که علاقمند به فعالیت های سیاسی بوده اند پس از انجام مصاحبه و گزینش به دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه راه یافته اند، افزود: این دوره در قالب چهار ترم برگزار می شود که طرح درس ها و مطالعات به صورت غیرحضوری و مجازی و کارگاهها و امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار می شوند.

 مسئول کمیته توانمندسازی دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه با اشاره به اینکه طرح درس ها و مطالعات توسط اساتید مجرب به دانشجویان ارائه می شوند، گفت: در چهارمین دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه مباحثی از قبیل مخاطب شناسی،  یادداشت نویسی، مقاله نویسی و فنون مناظره به صورت کاربردی به دانشجویان آموزش داده می شود.

 شعبانی اضافه کرد: تربیت نیروی همطراز با انقلاب اسلامی از جنبه های فکری، فرهنگی و سیاسی، مطالبه گری، تبیین و پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب، تولید و فراگیر کردن فرهنگ سیاست ورزی انقلابی- اسلامی، محکم کردن پایه های فکر سیاسی در نسل جدید و فراهم کردن محیط بحث و استدالال و ارزیابی فکری  از اهداف مجمع شهید دیالمه هستند.

 وی بیان کرد: دانشجویانی که موفق به طی کردن دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه می شوند در بخش های مختلف سازمان بسیج دانشجویی و یا در بخش هایی که به وجود آنها نیاز است به کار گیری می شوند.
ارسال نظرات