مصادره اسلحه 2 شکارچی متخلف

2 قبضه سلاح ساچمه زنی شکارچیان متخلف به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور رای نهایی و قطعی مراجع قضایی مصادره شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۹۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: دو قبضه سلاح ساچمه زنیمصادره دو قبضه سلاح به نفع دولت از متخلفین شکار کبک مجاز و غیرمجاز دو شکارچی کبک با صدور حکم قطعی مراجع قضایی استان به نفع دولت (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) مصادره شد.
اسدالله هاشمی در ادامه به سایر مجازات مشخص شده برای این دو نفر متخلف که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست در منطقه حفاظت شده یک قطعه کبک شکار کرده بودند اشاره کرد و افزود: برای متخلف ردیف اول به جرم حمل سلاح غیرمجاز مبلغ 15 میلیون ریال جزای نقدی و به جرم شکار یک قطعه کبک در منطقه ممنوعه 2 میلیون و 250 هزار ریال جریمه و برای متخلف ردیف دوم به پرداخت 8 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط هر دو سلاح به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محکوم شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان ضمن تشکر از ریاست شعبه 102 دادگاه کیفری دو استان گفت: این رای با اعتراض تجدیدنظر خواهی متهمان به دادگاه تجدید نظر استان ارسال شده بود که با نظر کارشناسان دادگاه تجدید نظر استان تائید و قطعی شد.
ارسال نظرات