خبرهای داغ:
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد

دستگيري 6 عامل اصلی قتل در میدان شهید مطهری

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري 6 نفر موتورسوار متواري شده به عنوان عوامل اصلی قتل دیشب در میدان شهید مطهری تا ساعت 6 صبح امروز و تحويل آنها به مراجع قضايي خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۶۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
دستگيري 6 عامل اصلی قتل در میدان شهید مطهری
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ احمد کرمی با اشاره به وقوع حادثه قتل جوان زیر 20 ساله بین ساعت 21 تا 22 شب گذشته اظهار کرد: در این حادثه سه دستگاه موتورسوار هر کدام با دو سرنشین وارد میدان مطهری می‌شوند به فاصله یک یا دو دقیقه‌ای یک موتورسیکلت دیگر با سه سرنشین وارد میدان مطهری می‌شود.

وی اضافه کرد: افراد مذکور بر اثر رجزخواندن و به احتمال قوی شرب خمر در میدان مطهری با یکدیگر درگیر می‌شوند و در این درگیری یکی از آنها مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و به علت اینکه چاقو به ناحیه حساس اصابت می‌کند فرد مجروح می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان گلپایگانی فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه 6 نفر موتورسوار متواری شده به عنوان عوامل اصلی این حادثه تا ساعت 6 صبح امروز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، گفت:‌ همه این افراد جوانان زیر 20 سال بودند که مجازات آنها توسط دستگاه قضایی تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع چنین حوادثی گفت:‌ پلیس به صورت مستمر در حال مقابله با این هنجارشکنی‌هاست و برخورد جدی با آنها را در دستور کار دارد در این راستا گشت‌های مخصوص و ویژه نیز راه‌اندازی شده تا شاهد چنین مشکلاتی در آینده نباشیم.

ارسال نظرات