مسئول سازمان بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری ، از برگزاری راهپیمایی ده ها هزار نفری و "اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده" در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۴۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزانه احمدپور، در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تشریح عناوین روزهای هفته عفاف و حجاب پرداخت و گفت: "حیاء، عفاف، حجاب، ندای فطرت، تعالی اجتماعی"، شعار هفته عفاف و حجاب در سال 96 می باشد.

احمدپور، ادامه داد: بر اساس اعلام جدول روزشمار هفته عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور، برنامه های گرامیداشت این هفته از روز شنبه 17تیرماه با عنوان" عفاف و حجاب، گرایش انسانی، انتخاب ایرانی"، آغاز می شود.

وی، اضافه کرد: عنوان روز یکشنبه 18 تیرماه؛"عفاف و حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی"، است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری ، خاطرنشان کرد: دوشنبه 19 تیر با عنوان"عفاف و حجاب، تجلی مشارکت عمومی"، نامگذاری شده و عنوان روز سه شنبه 20 تیرماه نیز؛" تولید و اشتغال، نه به پوشاک خارجی" می باشد.

احمدپور، عنوان روز چهارشنبه 21 تیرماه را؛" مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی"، دانست و گفت: در این روز اجتماع بزرگ مردمی "صیانت از حریم خانواده"، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، یادآور شد: " عفاف و حجاب، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی"، عنوان روز پنج شنبه 22 تیرماه است و روز جمعه 23 تیرماه نیز با محوریت" جامعه عفیف، زمینه ساز ظهور"، نامگذاری شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری در پایان با دعوت از آحاد علاقه مندان به صیانت از حریم خانواده، خواست در راهپیمایی باشکوه ده ها هزار نفری هفته عفاف و حجاب که روز چهارشنبه 21 تیرماه، همزمان با شهرستانهای 9گانه استان،در شهرکرد نیز رأس ساعت 17:00 این روز از مقابل ورزشگاه انقلاب شهرکرد، جنب میدان بسیج تا آستانه مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهم برگزار می شود، حضور یابند.

احمدپور، اضافه کرد: بیش از 30 عنوان برنامه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات