خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: امروز دیگر جایی به عنوان مرکز خلافت داعش وجود ندارد و تنها یکسری گروهک‌های تروریستی تکویری به صورت پراکنده وجود دارند که به زودی نابود خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۵۹۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون آزادسازی موصل اظهار کرد: شهر موصل همچون حلب از اهمیت سرزمینی بسیار بالایی برخوردار است لذا آزادسازی آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تجارب گذشه‌مان به ویژه در دوران 8 سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: با نگاهی به تجارب گذشته برخی شهرها همچون شهر خرمشهر در دوران ادفاع مقدس و موصل و حلب در دوران امروز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تاثیر بیشتری در روند پیروزی‌های بعدی دارند.

این مسئول تبیین کرد: با تفکر در خصوص صدور قطعنامه‌های متعدد پس از فتح خرمشهر و هم‌چنین سخن امام خمینی(ره) که " فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها است" بیشتر می‌توان به نقش حساس و پراهمیت این شهر در روند ادامه پیروزی‌ها پی برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خصوص اهمیت نقش شهر موصل تشریح کرد: شهر موصل اولین مرکز خلافت داعش در عراق است که نطفه داعش نیز در آن شکل گرفته لذا فتح آن به معنی ریشه‌کن شدن تنه اصلی و ریشه داعش در جهان است.

شجاعی مهر ادامه داد: امروز دیگر جایی به عنوان مرکز خلافت داعش وجود ندارد و تنها یکسری گروهک‌های تروریستی تکویری به صورت پراکنده وجود دارند که به زودی نابود خواهند شد.

وی به تاثیر بسیار آزادسازی موصل در روند ادامه پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی چون حضور دستپاچه ترکیه در منطقه، بمباران‌های آمریکا، مواضع ولیعهد عربستان و دردرگمی‌ها و ناآرامی های موجود در جبهه مخالفین بیانگر آن است که با آزادسازی موصل، آمریکایی‌ها و حامیان داعش از آن‌ ها ناامید شده و پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرغم حمایت‌های مکرر و بی‌شمار کشورهای قدرتمند از گروهک تروریستی داعش سرانجام ما توانستیم به موفقیت رسیده و شکستی بزرگ را نصیب داعش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خاتمه بیان کرد: پیروزی موصل نویددهنده‌ی آینده‌ای روشن برای کشور عراق و جبهه مقاومت و هم‌چنین پاکسازی عراق در روند ادامه این جریانات است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها