خبرهای داغ:
تاج افروز توهین را در صدر جرم‌های رخ داده در شهرستان آران وبیدگل ذکر کرد و گفت: صدمات بدنی غیر عمدی ناشی از تصادفات و حوادث، ضرب و جرح عمدی، تهدید و سرقت تعزیری به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۸۸۸۰۵۵۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، رئیس دادگستری آران و بیدگل خبر منتشر شده در رسانه‌ها درباره تشکیل یک درصد پرونده‌های قضایی کشور در آران و بیدگل را نادرست دانست و اظهار کرد: براساس آمارها یک دهم درصد پرونده‌های قضایی کشور در آران و بیدگل تشکیل می‌شود و در سال گذشته بیش از ۹۵ درصد پرونده‌ها مختومه شده است.

محسن تاج افروز از افزایش ورودی پرونده‌های قضایی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این آمار برای شهرستان خوشایند نیست و امیدواریم با همکاری مردم و فرهنگ سازی این میزان کاهش پیدا کند.

وی با بیان این که میانگین پرونده‌های مربوط به طلاق آران و بیدگل در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ افزایش چهار درصدی داشته است اضافه کرد: استفاده زیاد از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، دخالت نا به جای خانواده‌ها، عدم تحقیق در ازدواج و مهریه‌های سنگین را می توان از دلایل طلاق در شهرستان برشمرد.

رئیس دادگاه خانواده آران و بیدگل با تاکید بر این که دشمن بنیان خانواده را هدف قرار گرفته و در فرایند جنگ نرم در پی تغییر دیدگاه های مردم است عنوان کرد: تغییر سبک زندگی و زیاد شدن طلاق در کشور یکی از نتایج این جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است.

وی بیان کرد: استحکام بنیان خانواده موجب قوام اجتماع است و اگر خانواده فروپاشد، امنیت جامعه از میان خواهد رفت.

تاج افروز توهین را در صدر جرم‌های رخ داده در شهرستان ذکر کرد و گفت: صدمات بدنی غیر عمدی ناشی از تصادفات و حوادث، ضرب و جرح عمدی، تهدید و سرقت تعزیری به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت و پیگیری شکایات در آران و بیدگل خاطرنشان کرد: شاکیان پرونده‌ها می توانند با ثبت و مطرح کردن شکایت خود در این سامانه پاسخ خود را نیز استعلام کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها