رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: خروج اقتصاد از ریل اصلی و بی‌توجهی به حساسیت‌های اقتصادی از سوی دولت سبب فرار سرمایه‌گذاران از انجام پروژه‌های تولیدی و صنعتی شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن انتظار در مراسم افتتاح دفتر بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی اظهار کرد: به فضل الهی امروزه در امنیت کامل قرار داریم و روشن است که سرمایه، اقتصاد و سیاست فعال در پس همین امنیت حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش اقتصادی، اصحاب رسانه همواره یار و یاور فعالان اقتصادی بوده‌اند و در این میان امنیت عمومی در کشور و به‌ ویژه استان آذربایجان غربی با تلاش نیروهای زحمتکش امنیتی و انتظامی در سطح بسیار عالی قرار دارد.

انتظار تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از امنیت کلی و کامل برخوردار است نه نسبی بنابراین برخی شیطنت‌ها رخ می‌دهد در تمام کشورهای دنیا وجود دارد ولی با این کار‌ها خدشه‌ای به امنیت کشورمان وارد نخواهد شد و باید از نظام اسلامی بابت پاسداری از کشور تشکر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: سرمایه همانند آهو است و اقتصاد در جایی شکل می‌گیرد که امنیت و ثبات اقتصادی حاکم باشد که کشور ما از آن جمله است اما امیدواریم متولیان امور اقتصادی نیز کاری نکنند که سرمایه گذاران از انجام پروژه‌ها انصراف دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در مرداد ماه با شروع کار دولت جدید، برنامه‌های اقتصادی کشور بهبود یافته و روند پیشرفت اقتصادی کشور تسریع یابد.

انتظار گفت: وضعیت نامناسب برخی واحدهای تولیدی به رغم برخورداری از استان امن، نه بخاطر سرمایه گذاران بلکه بخاطر خروج اقتصاد از ریل اصلی خودش بود که خوشبختانه دولت تلاش مناسبی برای بهبود وضعیت دارد.

وی افزود: مشخصا «در این دوره، دولت برای بخش اقتصادی کشور برنامه دارد و در این زمینه استفاده از بیمه‌ها بسیار مهم است و پیشنهاد می‌کنم یک همایش استانی با همکاری اتاق بازرگانی برای آموزش مسائل بیمه برگزار شود.

ارسال نظرات