خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

صدام با حمایت دشمنان ایران به شهرسردشت حمله شیمیایی کرد

امام جمعه بوکان گفت: اسلام حق و حقوق مسلمانان را تعیین نموده و اجازه تجاوز به آن را به هیچ کسی نداده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۹۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان اظهار کرد: اسلام حق و حقوق مسلمانان را تعیین نموده و اجازه تجاوز به آن را به هیچ کسی نداده است.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده گفت : دشمنان اسلام ادعای حقوق بشری و رعایت آن را دارند در حالی که آن‌ها گروه‌های تکفیری را می‌سازند و توسط همین گروه‌ها به مسلمانان تجاوز می‌شود و آن‌ها را قتل عام می‌کنند.

خلیفه‌زاده تصریح کرد:‌‌ همان کسانی که از حقوق بشر حرف می‌زنند همانها هم توسط گروهای تکفیری مسجد و محراب مسلمانان را ویران و از بین می‌برند.

امام جمعه بوکان افزود: مسلمانان به خوبی به حق و حقوق خود واقف هستند و به کسی ظلم نمی‌کنند اما متاسفانه گروهی که ساخته دست دشمنان اسلام هستند به ناحق به انسان‌های بیگناه ظلم و حتی آن‌ها را قتل عام می‌کنند تا چهره خشنی از اسلام رحمانی نشان دهند.

وی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت در هفت تیر سال ۱۳۶۶ توسط رژیم بعث عراق اظهار کرد: آن زمان صدام با حمایت دشمنان ایران به شهرسردشت حمله شیمیایی کرد اما جوامع بین المللی و کسانی که دم از حقوق بشر و رعایت آن می‌زنند در برابر آن سکوت کردند و سبب شدند که این فاجعه در حلبجه هم تکرار بشود.

ارسال نظرات