فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: 17 هزار شهید ترور ما، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان، ترور علما و هشت سال دفاع مقدس همه مصادیق حقوق بشر آمریکایی هستند.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۹۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه شهید بهشتی تاکید فراوانی بر رعایت قوانین داشت، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بعد از انقلاب، بهترین مجموعه را برای قوه قضاییه انتخاب کردند و شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: امروز متاسفانه در دنیا به اسم حقوق بشر، دموکراسی، آزادی و مسائلی از این قبیل برای تامین منافع نامشروع قدرت های بزرگ است.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی و غربی یعنی تناقض، دروغ، جنایت و خونریزی که توسط سردمدار حقوق بشر در دنیا یعنی آمریکاست.

مولودی با بیان اینکه مناسب 7 تیر یکی از مصدایق حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: 17 هزار شهید ترور ما، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان، ترور علما و هشت سال دفاع مقدس همه مصادیق حقوق بشر آمریکایی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از نظر آمریکا و دوستانش، حقوق بشری خوب است که منافع آنها را تامین کند، اظهار کرد: این نوع حقوق بشر برای تامین منافع آمریکا و قدرت هاست که در آن از ایجاد پایگاه نظامی، سلاح شیمایی و... استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: تهدید، تحریم و ترور همه دستاورد آمریکاست که با پوشش حقوق بشر و دموکراسی در دنیا انحام می دهد و هر جایی که پای جرم و جنایت است، پای آمریکا در میان است.


ارسال نظرات