خبرهای داغ:
اساتید و دانشجویان گروه حقوق دانشگاه پیام نور شهرستان باغملک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش ، از دادگستری بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۶۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک؛ در این بازدید علمی دانشجویان از شعب بازپرسی و دادیاری بازدید کردند و از نزدیک با آیین دادرسی به صورت عملی آشنا شدند ،در ادامه این بازدید دانشجویان نشستی با حضور دادستان ،مدیر دادسرا و مسئول پیشگیری از جرم داشتند.

 

در این نشست حمیدی عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: دانشگاه پیام نور پتاسیل بسیار بالایی دارد و در همین رشته حقوق چندین قاضی ، وکیل  دادگستری  و مدرس دانشگاه تحویل جامعه حقوقی کشور شد.

 

 محمد سروستانی مدرس حقوق دانشگاه پیام نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر از مجموعه قوه قضائیه قدردانی کرد و هدف از این بازدید را ایجاد انگیزه مضاعف در روحیه این عزیزان دانست.

 

وی همچنین خواستار حمایت های معنوی مجموعه قضایی شهرستان از دانشجویان حقوق جهت بالابردن سطح علمی آنان شد.

 

کیانپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در این بازدید بیان کرد: هر شخصی در دنیای حقوق وارد می شود در ابتدا قطعاً در درون خود حس عدالت خواهی و نوع دوستی دارد و گرفتن مدرکی از مدارک حقوق فقط به مثابه جلیقه نجاتی می ماند تا در دریای پهناور علم حقوق غرق نشود و هیچ کس نباید به داشتن مدرک بسنده کند بلکه همیشه باید خود را به سلاح علم و دانش با مطالعه و استفاده ار اساتید فن مسلح کند،  چرا که پدر علم حقوق کشور مرحوم دکتر کاتوزیان خود را سرباز عدالت می نامید پس ما هم باید با نیت کمک به اجرای عدالت کوشا باشیم.

 

وی افزود: کار دستگاه قضا امری بسیار دشوار می باشد و رضایت از قوه قضائیه با ایثار قضات و کارکنان قوه قضائیه محقق شد و از خداوند منان خواستار کمک هر بیشتر در این راستا جهت احقاق عدالت هستم.

 

کیانپور در ادامه به تشریح ساختار اداری دادگستری برای دانشجویان پرداخت و ضمن تاکید بر تلاش در تحصیل علم و دانش ، برای همه دانشجویان آرزوی توفیق کرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها