نماینده سابق مجلس در گفتگو با«بسیج»:

احساسی برخورد کردن باعث افزایش سود وام مغازه داران پلاسکو شده است

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: مردم به این وعده ها دل می بندند، حال اگر مسوولی از عهده حرفی که زده است برنیاید جامعه دچار تنش می شود بنابراین باید بیشتر مراقب بود و تمام جوانب را بسنجند.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲

غلامرضا مصباحی مقدم عضو سابق کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره وام هایی که برای کسبه و تجار ساختمان پلاسکو در نظر گرفته بودند که از سود 4 درصد به چند برابر شدن آن اعتراض کردند اظهار داشت: در وهله اول باید بدانیم که کدام نهاد یا سازمانی چنین وعده ای داده است که در هر صورت خلف وعده چهره زیبایی ندارد.

وی افزود: معمولا حادثه ای رخ می دهد مسوولین به دو دسته تقسیم می شوند. بعضی ها واقع بینانه به موضوع می نگرند، بعضی ها هم احساساتی می شوند. احساسات در گرفتن تصمیمات مهم خصوصا برای کسی که مسوول است کاری بسیار خطایی است. حال فکر کنید اگر از سمت هر دولتی این عمل انجام گیرد چقدر می تواند در جامعه نمود پیدا کند.

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات عنوان کرد: مردم به این وعده ها دل می بندند، حال اگر مسوولی از عهده حرفی که زده است برنیاید جامعه دچار تنش می شود بنابراین باید بیشتر مراقب بود و تمام جوانب را بسنجند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار