در پایگاه مقاومت کوثر روستای مبارکه حوزه شهدای خواهر بافق مطرح شد:
حجه الاسلام روحانیگفت : ایالات متحده برای حفظ افکار عمومی و همراهی مردم جهان رنگ و لعابی به مسئله حقوق بشر می‌دهد و از برخی موضوعات سعی می‌کند نمادی برای حقوق بشر بسازد و آن را بزرگ‌نمایی و القا می‌کند که به مسئله حقوق بشر توجه دارد اما این صرفاً یک بازی با افکار عمومی است.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۸۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، روز شنبه پایگاه مقاومت کوثر روستای مبارکه نشستی را با موضوع حقوق بشر آمریکایی در مسجد روستای مبارکه با حضور خواهران بسیجی و حجه الاسلام حامد روحانی برگزار کرد.

حجه الاسلام حامد روحانی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «افشای حقوق بشرآمریکایی» و نامگذاری هفته دوم تیرماه هر سال به این نام، به بررسی ابعاد این موضوع پرداخت.

وی معتقد است در طول یک قرن گذشته بزرگ‌ترین جنایات علیه حقوق بشر در سراسر جهان و کشتارهای بسیار زیادی که از مردم دنیا صورت گرفته است عمدتاً ردپای آمریکا دیده می‌شود.

حجه الاسلام روحانی در ادامه گفت : ایالات متحده برای حفظ افکار عمومی و همراهی مردم جهان رنگ و لعابی به مسئله حقوق بشر می‌دهد و از برخی موضوعات سعی می‌کند نمادی برای حقوق بشر بسازد و آن را بزرگ‌نمایی و القا می‌کند که به مسئله حقوق بشر توجه دارد اما این صرفاً یک بازی با افکار عمومی است.

ارسال نظرات