جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان چهار محال و بختیاری؛

پروژه نفوذ تاکتيکي براي تغيير در ساختار نظام يا براندازي انقلاب اسلامي

کارشناس سياسي مسائل داخلي: اين روزها يادآور جنايت هاي استکبار جهاني است؛ اين موضوع نشانه ضعف دشمنان ايران اسلامي و پيروزي انقلاب اسلامي در ادوار مختلف تاريخ انقلاب بوده.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۶۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از چهار محال و بختیاری؛ ايرج کياني کارشناس سياسي مسائل داخلي در يادداشتي موضوع نفوذ را از منظر رهبر معظم انقلاب بررسي کرد و نوشت:
پروژه نفوذ تاکتيکي براي تغيير در ساختار نظام يا براندازي انقلاب اسلامي است

متأسفانه شاهد هستيم که آمريکا و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي جهت رسيدن به اهداف شيطاني و شوم خود از جريان نئوليبراليسم در ايران حمايت مي کند. اين جريان همانند بازرگان، متدين است ولي اعتقادي به نظام سلطه ندارد؛ همانند اسلام عربستان و اسلام طالبان يعني اسلامي که در آن عدالت طلبي و توجه به مستضعفين نباشد.

شايد بازرگان نماز شب هم مي خواند اما به گفته امام(ره) همين بازرگان خطرناکتر و بدتر از منافقين بود و اگر امام(ره) نبود، کشور را به دست آمريکايي ها مي سپرد.

اين جريان از سال 57 با وجود نهضت آزادي مهندس بازگان شروع و بعد از آن در زمان دولت بني صدر ملعون و به همين ترتيب در دولت هاي مختلف به صورت استحاله فرهنگي تاکنون با يک حرکت سازمان يافته ادامه دارد.

دشمنان انقلاب پس از شکست در فتنه 88 آرايش خود را عوض کرده و خط استحاله را در بين مسئولين استارت زدند که متأسفانه با توجه به هشدارهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و ايستادگي جريان حزب الله هنوز شاهد اين هستيم که برخي مسئولين خود را تابع نظام جهاني دانسته و اعتقادي به آرمان هاي انقلاب و مکتب امام(ره) و مبارزه با نظام سلطه جهاني ندارند که اين نوع نگرش در رفتارهايي از قبيل مذاکره با آمريکا جهت نجات از تحريم ها و رشد اقتصادي و پذيرش سند ننگين کاپيلاسيون فرهنگي 2030 و حذف شعارهاي مرگ بر آمريکا کاملاً مشهود است.

اين روزها يادآور جنايت هاي استکبار جهاني است؛ اين موضوع نشانه ضعف دشمنان ايران اسلامي و پيروزي انقلاب اسلامي در ادوار مختلف تاريخ انقلاب بوده.


کياني در پايان نوشت: ما بايستي مراقب طرح هاي شوم آن ها در زمان حال نيز باشيم و با تقويت روحيه انقلابي و بصيرت افزايي محکم و استوار در پيشبرد و دستيابي به آرمان هاي انقلاب بکوشيم.
ارسال نظرات