خبرهای داغ:
حلقه شهید ابراهیم هادی درپایگاه صدیقه طاهره(س) باسخنرانی و حضور افتخاری سرکارخانم عبداللهی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۵۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حلقه شهید ابراهیم هادی درپایگاه صدیقه طاهره(س)  باسخنرانی و حضور افتخاری سرکارخانم عبداللهی برگزار گردید.

وی خواصی راجع به  قرائت برخی سوره های قرآن ازقبیل:ناس, فلق, کافرون و توحید در زندگی  ذکرکرد و مداومت برخواندن این سوره ها و فرستادن صلوات را ابزاری برای از میان بردن نفاق, کینه, بخل معرفی کرد.

درادامه به نکاتی در قالب خودسازی اشاره کرده و افزود: اگرخودت, خودت راتربیت کردی سهل است, درغیراینصورت زمانه توراتربیت می کند.که ازجملهء آثارخودسازی میتوان به وضوگرفتن,انجام واجبات,ترک محرمات اشاره کرد.

عبد اللهی تبیین کرذ: لذا درخودسازی فردی حتمابایست رحمانیت چشمگیرخالق را پیشه راه قرارداد و نیز ایشان در رابطه باراه های صحیح دعاکردن وانس گرفتن باپروردگارو ائمه اطهار(ع) و جلب رضایت خداوند به سخنانی پرداخته و فرمودند: وقتی انسان کاری رابرای رضای خداوندانجام میدهد, خداوندحکمت را در سینه انسان قرارمی دهد که با آن می توان برتمامی سختی ها فائق آمد.

در پایان وی در مقوله عشق حقیقی به خداوند در جوانی ,پاک بودن آینه وجودی جوانان ,تاثیرات خودسازی انسان هادرجوانی و قالب بندی وجودی آنان به نکاتی پرداختند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها