میر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دانشجویی یزد:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: درخواست ما از وزارت علوم این است که از اعمال هرگونه برخورد سیاسی نسبت به دانشگاه آزاد بپرهیزد.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۵۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد ؛دانش میر، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه رویکرد تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام داده اند، مبتنی بر کیفی سازی است، گفت: درخواست ما از وزارت علوم این است که از اعمال هر گونه برخورد سیاسی نسبت به دانشگاه آزاد پرهیز شود.

وی با بیان اینکه تخلفاتی که پیش از این در دانشگاه آزاد اتفاق افتاده بر کسی پوشیده نیست و مدیریت جدید هم در راستای برخورد با این تخلفات گام های خوبی برداشته، افزود: متاسفانه اخیرا وزارت علوم نسبت به حذف ۲۹۰۰ رشته محل دارای مجوز قانونی دانشگاه آزاد اقدام کرده که می توان آن را متاثر از برخوردهای سیاسی با این دانشگاه دانست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد از دانشگاه آزاد به عنوان یکی از ظرفیت های نظام نام برد و گفت: متاسفانه این دانشگاه در دوره های مختلف دستخوش مسائلی بوده که آن را از پرداختن به رسالت اصلی اش بازداشته است و با این حال در دوره کنونی که آرامش و ثبات به این دانشگاه بازگشته، انتظار داریم که وزارت علوم به جای برخوردهای سیاسی گام های اساسی در راستای کیفی سازی آن بردارد.


ارسال نظرات