خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پيکان وانت و تريلر در بلوار ابوترابي قزوين خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۵۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين اظهار کرد: پيرو اطلاع رساني انجام شده به سامانه 125 در ساعت 11 و 34 دقيقه روز جمعه 9 تير ماه سال 1396، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله گروه نجات ايستگاه شماره سه مولوي و آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير را به لاين جنوبي بلوار ابوترابي نرسيده به پمپ بنزين اعزام کرد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني که خود در محل حادثه حاضر بود افزود: در جريان اين سانحه رانندگي خودروي سواري پيکان وانت در حال حرکت بشدت با قسمت عقب يک دستگاه تريلر پارک شده در حاشيه کناري بلوار برخورد کرده که منجر به مصدوميت راننده پيکان وانت و مرگ سرنشين (پسر بچه 12 ساله) مي گردد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداری قزوین با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه گفت: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از تجهيزات هيدروليکي قسمتي از اتاقک درهم پيچيده خودرو را برش داده و جسم بي جان پسر بچه 12 ساله را که بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اوليه جان سپرده بود از خودرو خارج کردند.

وي بیان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل صحنه حادثه و انتقال خودروي پيکان وانت به حاشيه بلوار، محل حادثه را براي بررسي علت تحويل کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي داده و به ماموريت خود پايان دادند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها