با همت سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان ؛

دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کردستان در تابستان برگزار می شود

دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کردستان با حضور قریب به 300 نفر دانش آموز دختر و پسر در تابستان امسال در سنندج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۴۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان،دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کردستان با حضور قریب به 300 نفر دانش آموز دختر و پسر توسط سازمان بسیج دانش آموزی در تابستان امسال در اردوگاه شهید سلیمان خاطرسنندج برگزار خواهد شد.


این دوره با اهدافی از جمله کسب آمادگی و انگیزه روحی جهت پذیرش مسئولیت فرمانده واحد بسیج دانش آموزی، کسب مهارتهای مدیریتی و تشکیلاتی جهت انجام هر چه بهتر ماموریتهای بسیج دانش آموزی و ایجاد زمینه رشد و تعالی اخلاقی و معرفتی، از طریق مسجد محوری و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرروش برگزار می گردد.

 

تشریح  می گردد ،فراگیران در این دوره با مفهوم کلی بسیج و سازمان بسیج دانش آموزی ،بعد آشنایی کامل و اهمیت حضور دانش آموزان در بسیج دانش اموزی و ضرورت جذب به بسیج را فرا می گیرد.


همچنین فراگیران در خصوص فراگرفتن روشها و مهارت های جذب و سازماندهی و برنامه ریزی، نحوه انتخاب شورای واحد و انجام کار گروهی در مدرسه، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و شاخصه های یک دانش آموزی انقلابی، درک اولویت تزکیه و خودسازی به کار و آموزش و اقدام عملی رفع عیوب و نواقص اخلاقی و دینی خود فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات