کارشناس مسایل دینی:

ایمان قدرت اصلی نیروهای مسلح ماست

حجت الاسلام محمدی در جمع کارکنان سپاه بروجن، گفت: قدرت اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ایمان و اعتقاد و بنیه معنوی آنهاست.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۳۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الا سلام محمدرضا محمدی در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بروجن اظهار کرد: باید سعی کنیم حس عطش و طلب معنویت را حفظ کنیم؛ زیرا اگر این حس ازبین رفت، مرگ معنوی انسان آغاز می شود.

حجت الاسلام محمدی، با تبریک هفته قوه قضائیه و با اشاره به آیه قرآن کریم گفت: ماه رمضان گذشت و انسان 30 روز مجاهدت کرد و از مواردی که حلال الهی است چشم پوشی کرد و علاوه بر روزه جسم ، روزه روح هم گرفت و این اعمال سرآغازی برای تقویت معنویت بود.

وی ادامه داد: در عرف عام به کسی که عبادت کند با تقوا می گویند؛ ولی عبادت یکی از نشانه های تقواست و تقوا با ممارست بوجود می آید .

این کارشناس مسایل دینی، ادامه داد: چه می شود که سردار سپاه محبوب دل ها و خار چشم دشمنان می شود ؟ دلیلیش همین معنویت و تقواست.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارها و سخنرانی های خود وجه تمایز خیلی از انسان ها را همین معنویت می داند و باید تلاش کرد معنویت تقویت شود و از فرسایش آن جلوگیری کرد.

حجت الاسلام محمدی؛ قرآن، احادیث و کلام بزرگان به خصوص سخنان مقام معظم رهبری را راهکارهای تقویت معنویت دانست و با اشاره به نقش ایمان در نیروهای مسلح، گفت: قدرت اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ایمان و اعتقاد و بنیه معنوی آنهاست.

ارسال نظرات