خبرهای داغ:
آقای روحانی! واکنش های دیروز علیه دولتمردان در راهپیمایی نشان داد، دود دوقطبی سازی های جعلی(بجای حل مشکلات اساسی) اول به چشم خود دولت خواهدرفت!
کد خبر: ۸۸۸۰۱۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، از دیروز  سیل و حجم عظیمی از تحلیل ها  و نقد های طرفداران دولت بر سر به اصطلاح دلواپسان آوار شده است، بهانه چیست؟ شعارهای تندی که علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس سر داده شد!

هشتک #من_با_روحانی_ام می گذارند، عکس جعلی حمله معترضان به ماشین روحانی را  از سال 92 به جای راهپیمایی دیروز تیتر اول خبرگزاریشان می کنند، عکس پروفایل عوض می کنند و  خلاصه همه فن حریف و استاد در عملیات روانی و رسانه ای پازل جوسازی یا بهتر بگوییم مظلوم نمایی رسانه ای شان را تکمیل می کنند!


هر چند ساعتی نمیگذرد که روشن می شود رتبه آوردن هشتکشان در توئیتر، کار ربات ها بوده است و توئیتر هشتکشان را به دلیل غیر واقعی بودن حذف می کند.

مطلب حاضر هیچ گاه در حمایت از اقدامات خودسرانه عده ای نیست که بر خلاف نظر صریح مقام معظم رهبری هر از چند گاهی با شعارهایی ساختارشکنانه بر علیه مسئولان دولتی، ناخواسته در زمین آنان بازی می کنند و بر کم کاری های و ضعف های آنان سرپوش می گذارند!!

اما از قدیم گفته اند که حرمت امامزاده را باید متولیش نگاه دارد. وقتی شخص رئیس جمهور حرمت منصب ریاست جمهوری را حفظ نمی کند چه انتظاری از بقیه می توان داشت!

 وقتی روحانی با سخنرانی های تحریک آمیز فضا را رادیکالی می کند،

جایگاه ولایت را با تحلیل های دم دستی و توخالی زیر سوال می برد،

سخنرانی هایش را با توهین و تحقیر نهادهای امنیتی ( آن هم در شرایطی که امنیت جزو حیاتی ترین مقولات کشور محسوب می شود)  آتشین می کند،

 در برابر هر نقد و  انتقاد دلسوزانه ای سخنرانی دوساعته توجیه و تفسیر و  دفاع از عملکرد ضعیف خود به راه می اندازد!


چه انتظاری می توان از دیگران داشت. رسم اخلاق آن است که که خود مزین و زیبنده به صفتی اخلاقی باشی و بعد دیگران را به خاطر رعایت نکردنش شماتت کنی!


آقای روحانی! واکنش های دیروز علیه دولتمردان در راهپیمایی نشان داد، دود دوقطبی سازی های جعلی(بجای حل مشکلات اساسی) اول به چشم خود دولت خواهدرفت!

اما سخن پایانی با کسانی است که اینگونه آب به آسیاب دولت ریخته اند و جای قاضی و مدعی را با این اقدام نسنجیده خود عوض کرده اند، نتیجه این اقدامات آن است  که کسی که امروز باید در برابر تمام کم کاری های خود و دیپلماسی ذلیلانه برجامی که  حتی نتوانست  سایه جنگ را از کشورمان دور کند پاسخگوی ملت ایران باشد امروز در پس اقدام شما ، خوراک مظلوم نمایی شش ماهش جور شده است!/طنین یاس

ارسال نظرات