خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر استان قزوین تقویت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه شورای هماهنگی امور قرآنی، با حضور احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه، لنکرانی با بیان اینکه قرآن کریم کتاب هدایت و بهترین راهنمای انسان‌هاست، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در قالب فعالیت‌های مختلف بین جامعه ایثارگران از مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد.
وی افزود: برگزاری طرح قرآن در خانه و مسابقات مختلف شهرستانی، استانی و کشوری از سطوح پیش‌دبستانی تا بزرگسالان از جمله برنامه‌های مختلف قرآنی بنیاد در کانون فرهنگی شاهد استان قزوین می‌باشد.
لنکرانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم، فعالیت‌های قرآنی بین دانش‌آموزان و دانشجویان تقویت شود، گفت: مقدمات انجام این کار فراهم شده و طرح مربوطه آماده است که پس از شروع ترم تحصیلی جدید با توجه به مصوبات جلسه ستاد، نسبت به اجرایی نمودن آن اقدام خواهیم کرد.
گفتنی است: جلسه شورای هماهنگی امور قرآنی، به منظور استفاده بهینه از اوقات فراغت فرزندان شاهد و ایثارگر به ویژه در امور قرآنی تشکیل شد و مقرر گردید از خروجی‌ آموزش‌های قرآنی استفاده خاص در خصوص تربیت مربی قرآن انجام شود.
در این جلسه دستور شورای قرآن بنیاد استان مشخص شد تا چشم‌انداز دو ساله فعالیت‌های قرآنی در استان و شناسایی ویژه فعالان قرآنی در سطح استان انجام شود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها