خبرهای داغ:
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و معاونین و سایر اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این جلسه علی عظیمی دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین  هدف از تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را افزایش سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی هماهنگی و مدیریت میدانی، حفظ حرمت و کرامت مردم و استفاده از شیوه های مناسب فرهنگی عنوان کرد.

عظیمی افزود: حجاب و عفاف،امنیت عمومی و حقوق شهروندی سه کمیته ستاد صیانت از حقوق شهروندی است.

وی در ادامه مجموعه حقوقی که افراد به اعتبار موقعیت شهروندی خود دارا می شوند را تعریف حقوق شهروندی خواند و مصادیق حقوق شهروندی را حقوق روانی،حقوق سیاسی و حقوق اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت مهمترین وظیفه حاکمیت است ادامه داد: حقوق شهروندی برگرفته از تعالیم اسلامی است و سازمانها و نهادها باید در ارتباط با حقوق شهروندی تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

عظیمی دستور کار جلسه را ارائه مباحث و مطالب مربوط به کمیته های حقوق شهروندی توسط دبیرخانه حقوق شهروندی و ارائه گزارش توسط اعضا در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه حقوق شهروندی دانست.

1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها