فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه مطرح نمود:

دهستان قصلان میزبان اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی / محرومیت زدایی در راس برنامه های سپاه پاسداران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه پاسداران تاثیر بسیاری در میان اقشار مختلف مردم دارند و رضایت مندی مردمی را رقم می زنند.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۰۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی امروز و در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد اظهار داشت: شهرستان قروه دارای 8 دهستان می باشد که با توجه به میزان محرومیت در دهستان قصلان این دهستان به عنوان جامعه هدف در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان قروه قرار داده شده است.

 

وی با بیان اینکه 16 روستا در این دهستان در طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارند افزود: هسته های جهادی برای کار در حوزه های محرومیت زدایی و مردم یاری در این دهستان شکل گرفته اند و با توجه به فصل مناسب به اجرای طرح های عمرانی فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: هزار و 493 خانوار در دهستان قصلان سکونت دارند که باید در جهت رفاه بیشتر آنان قدم برداشت.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 320 میلیون ریال در زمینه مردم یاری و کمک به ایتام و نیازمندان هزینه شده است افزود: در سال جدید در انتظار پروژه های بیشتری هستیم و امیدواریم میزان تخصیص اعتبارات نیز افزایش یابد.

 

شعبانی به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه اشاره نمود و افزود: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در بخش اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شد.

 

وی افزود: هم اکنون شهرستان قروه به عنوان یکی از رده های خوب و پیشتاز اقتصاد مقاومتی مطرح می باشد.

 

وی به اجرای بیش از 57 طرح در سال 95 اشاره نمود و ادامه داد: طرح هایی چون پرورش گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل،پرورش ماهی،پرورش مرغ خانگی و پرورش شترمرغ از جمله طرح هایی بودند که در سال گذشته در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شدند.

 

وی به موفقیت سپاه پاسداران شهرستان قروه در اجرای طرح های پرورش قارچ اشاره نمود و گفت: هم اکنون شهرستان قروه به عنوان یکی از قطب های تولید و پرورش قارچ مطرح می باشد.

 

وی با ابراز امیدواری از اجرای مناسب طرح های اقتصاد مقاومتی در سال 96 نیز اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص تسهیلات بیشتر در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بتوانیم با ایجاد اشتغال پایدار در جهت خدمت به مردم قدم برداریم.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار