هدف از برگزاری کنسرت پاپ در نکا افزایش اتحاد، شور و نشاط عمومی در جامعه و گفت: کنسرت پاپ محلی افلاک در 16 تیرماه نکا در 2 سانس‌ 18 الی 20 و 21 الی 23 در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان نکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۹۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی روحی گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود که این کنسرت پنج‌شنبه‌شب هشت تیرماه در سالن آمفی‌تئاتر ارشاد نکا برگزار شود که با هماهنگی مسؤول برگزاری و با درخواست ایشان به 16 تیرماه موکول شد.

وی افزود: کنسرت پاپ محلی با سرپرستی و خوانندگی علیرضا کلانتری بازیگر رادیو و تلویزیون، صدا و سیمای مازندران و عضو انجمن موسیقی مازندران برگزار می‌شود که گروه هفت نفره موسیقی این خواننده را همراهی می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا بیان کرد: جابر فلاح، علی درخشان، میلاد تفاخری، رحیم وطن دوست، سعیر شعبانی، سامان نوروزیان و کیان زمانی را از نوازندگان سازهای مختلف در این کنسرت هستند.

این مسؤول اضافه کرد: کنسرت موسیقی پاپ محلی علیرضا کلانتری به همت شرکت سار و صدا در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

روحی هدف از برگزاری این کنسرت را افزایش اتحاد، شور و نشاط عمومی در جامعه بیان کرد و گفت: کنسرت پاپ محلی افلاک در 16 تیرماه نکا در 2 سانس‌ 18 الی 20 و 21 الی 23 در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان نکا برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها