جشنواره تابستانه «باران تابستانی» از نیمه‌ نخست تیرماه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک ۲۲بهمن و عباس آباد بهشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی حبیب‌پور در گفتگویی با بیان اینکه ششمین جشنواره تابستانه باران تابستانی در بهشهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشنواره تابستانه «باران تابستانی» از نیمه‌نخست تیرماه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک ۲۲بهمن و عباس آباد بهشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه تابستانی با تلاش موسسه فرهنگی رهروان شهدا در مناطق گردشگرپذیر برگزار می‌شود، افزود: این طرح به‌مدت سه ماه برای شهروندان و مسافران حاضر در پارک‌ها و مناطق گردشگرپذیر با برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی برگزار می‌شود.

مسؤول موسسه فرهنگی رهروان شهدا بهشهر در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌ها در این جشنواره، بیان کرد: این جشنواره با رویکرد جدید نسبت به سال‌های گذشته از نیمه‌نخست تیرماه فعالیت خود را آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه با برنامه‌های متنوع و شاد و هیجان‌انگیز در خدمت شهروندان است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و کودکان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های این جشنواره شامل غنچه باران، حضور مشاوران به‌نام شهرستان برای کمک به مردم در پارک، بازی باران شامل مسابقات هیجان‌انگیز و پر نشاط برای جوانان و نوجوانان، آوای باران که هنرمندان به‌نام  شهرستان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در فضای پارک برای گردشگران و مردم فضایی شاد را مهیا می‌کنند.

 

 وی از حضور و ارتباط مستقیم طلاب با گردشگران و مردم بومی در مناطق گردشگرپذیر خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در این طرح حضور و ارتباط مستقیم طلاب با گردشگران و مردم بومی در مناطق گردشگرپذیر است.

مسؤول موسسه فرهنگی رهروان شهدا بهشهر خاطر نشان کرد: در این جشنواره علاوه بر ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان آنها را با به‌کارگیری از طلاب و روحانیون مجرب با مسائل و معضلات جامعه بیشتر آشنا سازیم.

حبیب‌پور ادامه داد: برگزاری نماز جماعت در فضای عباس‌آباد یکی دیگر از برنامه‌های این طرح به‌شمار می‌آید.  

وی در پایان گفت: طرح تابستانه «باران تابستانی» در بهشهر با همکاری موسسه فرهنگی رهروان شهدا و حمایت سپاه ناحیه بهشهر، شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، اداره برق و همچنین منابع طبیعی در فضای پارک و گردشگرپذیر این شهرستان برای فعالیت‌های فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها