در راستای فرمان آتش به اختیار/

توزیع بسته های یخ در بهشت در مساجدمنطقه شاهین ویلای کرج

توزیع بسته های یخ در بهشت با موضوعات فرهنگی، تربیتی، اجتماعی به منظور اشنایی هرچه بیشتر اعضای خانواده با سبک زندگی، پهلوانی، رشادت های شهدای دفاع مقدس در تیراژ بیش از ۱۰۰۰ عدد در سطح مساجد منطقه شاهین ویلا توزیع گردید.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۶۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ در راستای صدور فرمان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) و به همت شورای فرهنگی مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام) و پایگاه بسیج شهید صالحی حوزه 211 شهید گلکار و پایگاه خواهران کوثر ولایت حوزه 212 بسته های یخ در بهشت با موضوعات فرهنگی، تربیتی، اجتماعی به منظور اشنایی هرچه بیشتر اعضای خانواده با سبک زندگی، پهلوانی، رشادت های شهدای دفاع مقدس در تیراژ بیش از ۱۰۰۰ عدد در سطح مساجد منطقه شاهین ویلا توزیع گردید.

توزیع بسته های یخ در بهشت در مساجدمنطقه شاهین ویلای کرج

جواد ایمانی دبیر ستاد یخ در بهشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این بسته ها شامل:کتاب ارزشمند "سلام بر ابراهیم"می باشد که به رشادت ها و پهلوانی های شهید ابراهیم هادی اشاره دارد ،شرکت کنندگان در این طرح می توانند با مطالعه این کتاب و تکمیل پاسخ نامه در مسابقه بزرگ کتابخوانی ((سلام بر ابراهیم)) شرکت و از شانس برنده شدن جوایز نفیس بهره مند شوند.

وی افزود: دی وی دی سخنرانی جذاب و کاربردی دکتر عزیزی با موضوع سبک زندگی و روش های تربیت فرزند در این بسته ها موجود می باشد که علاقه مندان می توانند با خلاصه نویسی هر یک از سخنرانی ها از جوایز نفیس این مسابقه نیز بهره مند شوند.

دبیر ستاد یخ در بهشت  در پایان خاطر نشان کرد: مداد رنگی نیز جهت شرکت فرزندان عزیز خانوادها در مسابقه ای با موضوع مهدویت و امام زمان (عج) در این بسته ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانندحداکثر تا مورخ 30/05/1396 نسبت به ارسال  پاسخنامه، برگه های خلاصه نویسی و مسابقه نقاشی به دبیرخانه ستاد به نشانی: کرج، شاهین ویلا، بنیاد، مسجد چهارده معصوم(ع) اقدام نمایند.

خبرنگار بسیجی: آذری
ارسال نظرات
پر بیننده ها