تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران (الف) با شکست آذربایجان به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) دست یافت.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  ، دیدار نهایی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در  سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بین تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران (الف)‌ و آذربایجان به انجام رسید و در پایان این تیم ایران بود که با شکست مقتدرانه حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی ایران (الف) یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی بود که در نخستین مسابقه خود با نتیجه 8 بر 2 تیم ایران (ب)‌ را مغلوب کرد، سپس تیم ملی کشتی فرنگی گرجستان را با حساب 10 بر صفر شکست داد و با برتری مقابل دیگر رقبای هم‌‌گروه خود به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رسید.

تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان نیز در گروه چهارم مرحله مقدماتی حضور داشت و با کسب رتبه نخست این گروه بالاتر از دیگر حریفان، به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله با شکست 6 بر 4 تیم کشتی فرنگی ترکیه مجوز حضور در دیدار نهایی را به دست آورد.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان (الف) ایران نیز در نیمه نهایی برابر تیم ملی ارمنستان به میدان رفت و با حساب 9 بر یک حریف خود را شکست داد تا در دیدار نهایی با ترکیب سجاد عباس‌پور، ایمان محمدی،امیرحسین خوانساری، امید آرامی، عباس چنانی، محمد ناقوسی، محمدمهدی هداوند، محمدمهدی خوشبخت، حامد عبدولی و وحید دادخواه در 10 وزن برابر تیم ملی نوجوانان آذربایجان قرار گیرد.

این در حالی است که در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان نیز قربان قربان‌اف، حسرت جعفراف، زانورعلی‌اف، عسگر علیزاده، حسن محمدی، وفادار جعفراف، اکسیم ایمان‌زاده، فیکرت والیبوف، بهروز هازیف وسنخان محمداف مقابل کشتی‌گیران ایران به میدان رفتند.

در پایان رقابت کشتی‌گیران تیم‌های ملی ایران (الف)‌ و آذربایجان در حضور تماشاگران پر تعداد حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و میهمانان ویژه حاضر در سالن، این تیم ملی ایران بود که با حساب 7 بر 3 تیم ملی آذربایجان را برد و قهرمانی در سومین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) قم را جشن گرفت.

ارسال نظرات