افتتاح استودیوی جم آوا با حضور سردارکاظمینی

استودیو جم آوا به همت ناحیه مقاومت بسیج جماران در مساحت 40 متر مربع در قالب اتاق ضبط صدا و اتاق مانیتورینگ بافتتاح و آماده همکاری با گروه های فرهنگی شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ در  مراسم افتتاحیه فاز اول استودیوی جم آوا ، بخش هایی از آلبوم مدافعان حرم و نماهنگ ماه حق رونمایی شد و سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) ضمن تقدیر از تلاش فرماندهی و بسیجیان قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج جماران بر حرکت استوار همراه با مد نظر قرار دادن کیفیت آثار تولیدی تاکید کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه مدافعان حرم بر گردن ما حق دارند افزود: در اقدام اول نسبت به تهیه آلبوم موسیقی فاخری با عنوان مدافعان حرم اقدام و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

رضائیان معاون قرارگاه فضای مجازی ناحیه جماران نیز  گفت: در فاز دوم  ، استودیوی تصویر با تجهیزاتی همچون باکس تدوین، پرده کروماکی، دوربین های مورد نیاز، لوازم نورپردازی و صدا برداری در حال تجهیز می باشد که ان شاء الله تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و این فضا آماده تولید آثار فاخر در حوزه انقلاب فرهنگی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:  این قرارگاه ضمن دعوت از همه فعالان این حوزه ، آماده همکاری و پشتیبانی از تولید آثار فاخر فرهنگی می باشد.


ارسال نظرات