در بخشی از این بیانیه آمده است:جهان اگر میخواهد سکوت کند اما ایران هیچ گاه حمایت از صدام وجنگ تحمیلی ۸ ساله ،بمباران شیمیایی مردم سردشت و قتل عام مردم بیگناه ، ۱۷۰۰۰شهید ترور از شهید مطهری و رجایی و۷۲ تن تا دانشمندان هسته ای ،حمله ناوگان دریایی آمریکا به هواپیما مسافربری ایران و بسیار بسیار جنایات دیگر را فراموش نخواهد کرد
کد خبر: ۸۸۷۹۹۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته‌ی «حقوق بشر آمریکایی» اعلام بکنیم.آن کسانی که امروز سعی میکنند از این هیولا - که سیاستهای آمریکایی و سیاستهای بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت میکنند؛ اینها دارند جنایت میکنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان میکنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه میپوشانند، اینها دارند خیانت میکنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد.
رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله)

حقوق بشر، از جمله مفاهیمی است که ریشه درخلقت بشری دارد و به شکل های مختلف درتمامی ادیان و مذاهب الهی بدان اشاره شده است. این حقوق و حفظ حیثیت ذاتی انسان از جمله قواعد حقوق طبیعی است که در چارچوب اصول کلی حقوق ذاتی تلقی می گردد و در نتیجه فراتر از اراده حاکمان، اصول واجب وبدون تغییر،عام و فراگیر است که مشمول مرور زمان نمی شود و لازمه حیات فردی و اجتماعی است.
حقوق بشر از موضوعات بسیار حساس و مورد توجه افکار عمومی در جهان محسوب می شود، به‌گونه‌ای که حجم عظیمی از اخبار رسانه های گوناگون دنیا روی موضوع حقوق بشر و حواشی آن متمرکز است و مسئله ای می باشد که همیشه دستاویزی برای قدرت های بزرگ بوده است تا به وسیله آن کشورهای مستقل را تحت فشار قرار دهند و به اهداف سلطه گرانه خود برسند.
حال امروزه حقوق بشر درکشورهای غربی که خود را مهد تمدن می دانند نه تنها وجود ندارد بلکه این مقوله به ابزار پوسیده‌ای برای اعمال فشار این کشور ها علیه ایران تبدیل شده.آمریکا ،همان شیطان بزرگ در حالی دایه دار حقوق بشر شده است که خود و هم پیمانانش از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان هستند.

لیست سیاه اعمال جنایتکارانه آمریکا در تاریخ جهان از جمله ایران تا حدی زیاد است که همگان ازبیانش عاجز اند از خودشان که شروع کنی مسائل همچون شکنجه و ایجاد زندان‌های غیرقانونی مطرح است .
کشوری که ادعای آزادی دارد اما بخشی از جامعه این کشور به جرم سیاه پوست بودن از حقوق خود محروم شده و پلیس و مسئولان و دستگاه قضایی با سیاه پوستان برخورد متفاوتی دارند. آمریکایی که رییس جمهور بی تجربه اش چهره‌ی واقعی آن را نشان داد. فساد سیاسی، فساد اقتصادی، فساد اخلاقی، فساد اجتماعی در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا را فریاد زد ، آمد در دوره‌ی انتخابات و بعد از انتخابات، اینها را علنی و عریان کرد. حال نیز نشان میدهد که حقیقت آمریکا چیست، امروز امریکا در میان افکار عمومی مردم دنیا منفور و منزوی است؛ شعارهاشان هم دیگر در چشم مردم رنگ و رویی ندارد و کسی باور نمی‌کند.این مدافعان انسانیت هرچه خواسته اند خون انسایت درجهان را مکیده اند از انواع کودتا نظامی تا هدایت و برنامه ریزی انواع فتنه ها از بمباران هیروشیماو ناکازاکی تا کشتار ویتنام وافغانستان و...

جهان اگر میخواهد سکوت کند اما ایران هیچ گاه حمایت از صدام وجنگ تحمیلی 8 ساله ،بمباران شیمیایی مردم سردشت و قتل عام مردم بیگناه ، 17000شهید ترور از شهید مطهری و رجایی و72 تن تا دانشمندان هسته ای ،حمله ناوگان دریایی آمریکا به هواپیما مسافر بری ایران و بسیار بسیار جنایات دیگر را فراموش نخواهد کرد .اینگونه رفتار از سوی آمریکا نشان می دهد همانطور که رهبر انقلاب بارها بر بی اعتمادی به آمریکا تاکید داشته اند باید در خصوص این کشور با هوشیاری رفتار کنیم.

این کشور از یک سو به دنبال اجرای قراردادی توخالی و پوچ با نام برجام است و از سوی دیگر مقامات این کشور هر روز به هر بهانه ای از هسته ای گرفته تا حقوق بشر علیه ایران تحریم های جدید وضع می کنند.آمریکا از یک سو علیه تروریست ها و برای مقابله با آنها ائتلاف تشکیل می دهد و از سوی دیگر از اقدامات آنها حمایت می کندوحامی اصلی صهیونیست در مواجه با مظلومیت فلسطین است وعربستان سعودی را در حالی برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب میکند که مادر اصلی داعش و تروریست در خاورمیانه و بین الملل است درحالی جهان در سکوتی محض شاهد جنایاتش در یمن است، این نوع حقوق بشر که کاری به مردم مظلوم بحرین ویمن و فلسطین ندارد این حقوق بشر ،حقوق بشر آمریکایی است .

جمهوری اسلامی با این مردم سالاری وسیع هر چه دارد بر اثر استقامت و شجاعت و ایستادگی خود دارد و قدرت خود را از درون خود و از ذات خود به دست آورده است. ملت ایران در این میانه، از همه‌ی ملتها صریحتر و شجاعتر ایستاده است.

ما افسران جوان جنگ نرم ،آتش به اختیار، تا جان داریم این جنایات را فریاد میکشیم فریادی که جهان از هیبت آن بزخیزد وبیداری،عدالت ،انسانیت وحقوق بشر راستین اسلامی را تا دل نیویورک میکشانیم با این نیت و عزم راسخی که در ملتمان وجود داردبه دشمن و تمام دوستانی که دلشان میلرزد می فهمانیم ما انقلابی هستیم و تا صدور انقلابمان در سراسر جهان آرام نخواهیم گرفت .
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
ارسال نظرات