مصطفی برزگر
پس از کشف ۳۵کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۶قاچاقچی در دهلران/
امام جمعه دهلران گفت: نیروی انتظامی هر لحظه خودش را در معرض خطر می گذارد تا خانواده ها و جوانان ما در امنیت باشند.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران، در خطبه های نماز جمعه این هفته از اجتماعات معنوی و برنامه های خوب ماه مبارک رمضان تقدیر نمود و اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال این اعمال را به نحو شایسته ای قبول کند زیرا از نشانه های تقوای الهی است.

وی افزود: 8 شوال سالروز تخریب قبور و بارگاه ائمه معصومین در قبرستان بقیع است که وهابیت گمراه و خبیث که بویی از اسلام نبرده اند بارگاه ائمه را با حاکمیت قبیله ای که دست نشانه انگلیس است، قبور را در عربستان تخریب کردند.

امام جمعه دهلران به10 تیرماه سالروز آزادسازی مهران قهرمان اشاره و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه حماسه سازان و شهدای دفاع مقدس، بیان داشت: متاسفانه شهرهای مهران و دهلران که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه و جبهه بودند جایگاه رسانه ای خود را پیدا نکرده اند و امیدواریم مسئولین جهت شناسایی بهتر این شهرهای قهرمان اقدام کنند.

وی از اقدامات بسیار خوب نیروی انتظامی شهرستان دهلران در روزهای گذشته تقدیر نمود و گفت: بحمدالله عملیات ها و اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده و مقادیری مواد مخدر، قاچاقچی و ... کشف و دستگیر شده که جای تقدیر از زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نیروی انتظامی هر لحظه خودش را در معرض خطر می گذارد تا خانواده ها و جوانان ما در امنیت باشند و گرفتار مواد مخدر نباشند، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل بیکاری و طلاق و دیگر آسیب های اجتماعی، مشکل اعتیاد و مواد مخدر است که در دستور کار اصلی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

وی ادامه داد: ارتباط و همکاری مردم با نیروی انتظامی و اعتماد به نیروی انتظامی لازم و دارای خیرات و برکات خوبی است که به خود مردم برمی گردد و باعث حفظ امنیت و آرامش در جامعه می باشد.

امام جمعه دهلران با گرامی داشت هفته قوه قضائیه، از اقدامات و ارتباطات مردمی دادگستری شهرستان دهلران تقدیر کرد و گفت: یکی از مهمترین خواسته های مردمی، استقرار دادگاه در بخش های تابعه شهرستان است که بحمدالله در دستور کار رئیس دادگستری شهرستان قرار دارد و از رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگستری استان انتظار داریم هرچه سریع تر این مشکل را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در دستور کار نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی است، بیان داشت: دستگیری قاتل ها، تسریع در پرونده ها و ارتباطات مردمی روزانه رئیس دادگستری دهلران با مردم ازجمله اقدامات بسیار خوبی است که درحال انجام است که قصد خدمت و تکریم ارباب رجوع انجام می شود.

خطیب جمعه دهلران بر لزوم تسریع در عملیات آبرسانی به روستاها اشاره نمود و افزود: در این گرمای بسیار بالا نبود و کمبود آب زیبنده نیست و از مسئولان می خواهیم موضوع را از طریق پیمانکار بصورت جدی دنبال کنند و اجازه ندهند کار متوقف شود.

وی از عدم پرداخت حقوق کارگران انتقاد کرد و ابراز داشت: امیدواریم با توجه به اینکه کارگران دارای مشکلاتی می باشند، حقوق این قشر زحمت کش جامعه را پرداخت کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با محکوم نمودن حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران در تیرماه سال 68 این عمل را اوج ذلت و خفت آمریکای جنایتکار در مقابل ملت ایران دانست.

وی به رسالت ارشاد اسلامی که دارای پسوند اسلامی است اشاره نمود و گفت: ارشاد رسالت سنگینی دارد و باید به وظایف اصلی خود بپردازد و همه فکر و ذهن خود را به موسیقی معطوف نکند.

امام جمعه دهلران ادامه داد: اینکه بگوییم موسیقی برگرفته از قرآن است، یک جمله نادرست است و می توانیم به سوره های لقمان، بقره و فرقان و تفاسیر آیات نگاه کنیم..وی با بیان اینکه کسی که در موضوع قرآنی تخصص ندارد نباید در موضوع قرآنی اظهارنظر کند، افزود: اظهار نظر قرآنی را باید به اهلش بسپاریم و در کارهای آنها دخالت نباید کرد و به دیگر ظرفیت های موجود بپردازند و از بستر بسیار مهم شورای فرهنگ عمومی استفاده کنیم.

ارسال نظرات