امام‌جمعه فردیس با اشاره به اظهارات سفیر آمریکا در سوریه، گفت: این سفیر به ناتوانی آمریکا مقابل ایران اذعان کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۱۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس به آزادسازی موصل اشاره کرد و گفت: کار داعش در عراق دیگر تمام‌شده و اگر تعداد کمی هم از آن‌ها وجود داشته باشند در محاصره حشد الشعبی و نیروهای عراق هستند.
 
اظهارات سفیر آمریکا در سوریه؛ آمریکا مقابل ایران ناتوان است

امام‌جمعه فردیس به ادعا آمریکا در خصوص حمله شیمیایی سوریه به داعش اشاره کرد و افزود: این ادعای آمریکا در حالی مطرح است که همه دنیا می‌داند سوریه صلاح شیمیایی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه روسیه از آمریکا برای طرح این ادعا اسناد و شواهد خواسته است، گفت: این در حالی است که آمریکا برای این ادعا سندی در دست ندارد و نظارت گروه بین‌المللی در سوریه را نیز قبول نکرده است.

امام‌جمعه فردیس در ادامه به موافقت سوریه برای اعمال نظارت یک گروه بین‌المللی درباره حمله شیمیایی به داعش، گفت: رفتارهای آمریکا و پاسخ سوریه نشان از ادعای کذب شیطان بزرگ دارد.

به گفته حجت‌الاسلام ایمانی تحلیلگران سیاسی معتقدند آمریکا و اسرائیل در روزهای پایانی داعش به فکر کمک به تروریست‌ها در منطقه هستند.

وی با اشاره به اظهارات مطبوعاتی سفیر آمریکا در سوریه، افزود: آخرین سفیر آمریکا در سوریه اذعان کرده است که آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و ترامپ باید بداند که بازی تمام‌شده است.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه آمریکا خواهان حمله عربستان به ایران است، گفت: این در حالی است که عربستان توان نظامی پایینی دارد و نمی‌تواند مقابل ایران ایستادگی کند.

وی به سیلی‌هایی که عربستان از ایران خورده اشاره کرد و افزود: فراموش کردن سیلی‌ها کاری عاقلانه نیست اگرچه بعید است عربستان آن‌ها را فراموش کرده باشد.

امام‌جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره به مصوبه جدید آمریکا در مجلس سنا، خاطرنشان کرد: اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تصویب مصوباتی در مجلس سنای امریکا شده است.

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: با این عملیات سپاه پاسداران توانست بیش از ۱۷۰ تروریست را به هلاکت برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها