آمریکا و اسرائیل هیچگاه از عناد و دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارند.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۰۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
خطیب جمعه پاتاوه در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به نماز عبادی سیاسی جمعه پاتاوه10تیرماه روز صنعت ومعدن گفت:مسئولان برای افزایش تولیدات با کیفیت تلاش کنند و مردم هم سعی کنند از تولیدات داخلی کشور استفاده کنند.
حجه الاسلام ابراهیم چراغی به 11و12تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی(از شهدای محراب) به دست منافقین کوردل،تخریب مزار ائمه بقیع و سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان در سال 67 اشاره کرد و گفت:اینها نمونه هایی از جنایات آمریکا و اسرائیل علیه مردم ایران هستند که نشان میدهد آمریکایی ها هیچ موقع دست از ستیزه جویی و جنایت علیه ملت ایران دست بر نمیدارند و انتظار دوستی با آنان بیهوده و عبث است.
وی ادامه داد: حذف تعداد زیادی از رشته محل های دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم، تحقیقات وفن آوری به بهانه رعایت کیفیت استانداردهای آموزشی حاشیه های زیادی در بین دانشجویان ،اساتید و نگرانی هایی برای خانواده ها ایجاد کرده است.
حجه الاسلام ابراهیم چراغی با اشاره به اینکه تحولات وتغییر ساختار های اشتباه یک ارگان باید عالمانه وسنجیده و با رعایت تمام جوانب صورت پگیرد به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:متولیان و مسئولان از رفتارهای عجولانه پرهیز کنند. 
ارسال نظرات