معاون تبلیغ حوزه علمیه در شهرستان میامی با اشاره به اینکه مظلومیتها باعث شاخص شدن یک شهید در طول تاریخ می شود، گفت: همه ائمه شهید شدند اما شاخص شدن شهادت امام حسین (ع) بنا بر آنچه در روایات آمده به واسطه مظلومیت این امام معصوم است.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۰۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام جواد عرب اسدی در جمع مردم درمحل مسجد جامع، مظلومیت ها را عامل شاخص شدن شهدا دانست و افزود: این مسئله در طول تاریخ به شکل های مختلف خود را بروز داده از شهادت ائمه که شاخص ترین آن ها امام حسین (ع) به واسطه مظلومیت آن امام گرانقدر است تا شهدای انقلاب اسلامی.

وی با یاد آوری این سخن امام راحل که فرمود: "آنچه که من راجع به ایشان (شهید بهشتی) متأثر هستم و شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است، آن مظلومیت ایشان در این کشور بود"، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب به دلیل همین مظلومیت ها در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) فرمود: "دهه شصت ملت ایران مظلوم واقع شد".

  معاون تبلیغ حوزه علمیه در شهرستان میامی ضمن تاکید بر این نکته که شهید بهشتی و 17 هزار شهید دهه شصت مظلوم بودند تصریح کرد: این مظلومیت تا امروز ادامه یافته به گونه ای که جلادان این شهدا امروز از تریبون رسمی این کشور تطهیر شده مورد حمایت قرار می گیرند.

عرب اسدی به شادی دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه سازمان مجاهدین خلق از اظهارات برخی تریبون داران در نظام نیز اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه دست هایی تلاش کردند جای شهید و جلاد عوض شود و حتی به فرموده رهبر انقلاب انگیزه هایی برای تحریف انقلاب و امام، وقایع تاریخی مانند عاشورا و حوادث بعد از رحلت پیامبر(ص) وجود دارد.

وی جلوگیری از گسترش این انحرافات در جامعه را یک ضرورت انکارناپذیر خواند و ادامه داد: اگر این اتفاق نیفتد از دهه نود نیز به عنوان دهه مظلوم در تاریخ یاد خواهد شد مظلومیتی که امام فرمود شهادت در مقابل آن کوچک است.

  معاون تبلیغ حوزه علمیه در شهرستان میامی با ابراز تاسف از اینکه امروز تحریف و شبه در و عقاید و تاریخ جوان شیعه ، نه توسط دشمنان که توسط علمایی که از ارکان نظام به شمار می روند، ایجاد می شود ابراز داشت: امروز عده ای فریاد آزادی بیان سر می دهند و به بهانه آزادی بیان شبهات و تحریف را در کانال ها و گروه های فضای مجازی در ذهن جوانان ما نهادینه می کنند همانگونه که رهبری فرمودند جوانان ما را مورد هجمه قرار می دهند اما اگر در همان گروه به شبهات کاملا محترمانه و مستند پاسخ داده شود پاسخ به سرعت حذف شده و پاسخگو اخراج می شود.

عرب اسدی با اشاره به اینکه اسم این گروه ها و کانال ها به شورای تامین شهرستان اعلام شده و باید این شورا تصمیم جدی در این مورد بگیرد اظهار داشت: امروز مردم باید بدانند که خواسته ها و مطالباتشان موثر است و ثانیا از مسئولان مطالبه کنند.

وی به نمونه های بارز مطالبه گری مردم در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: جلوگیری از حقوق های نجومی، قانونمند شدن حقوق ها حتی عقب نشینی مجلس از قانون حقوق که بالا بود، سند 2030 که با مطالبه مردم لغو شد نشان دهنده اثر مطالبه گری مردم در جامعه است.

مسئولان به جای طرح مسائل چالش زا، از اقتصاد مقاومتی گزارش ارائه  کنند

معاون تبلیغ حوزه علمیه در شهرستان میامی تاکید کرد: امروز مردم هستند که باید از مسئولان بخواهند و به مسئولین یادآور شوند با تمام شدن فصل انتخابات و رقابت ها فصل رفاقت رسیده و باید به جای طرح مسائل چالش زا و بحث بر انگیز و دوقطبی کننده جامعه به حل مشکلات جامعه بپردازند.

عرب اسدی با ابراز تاسف از این مسئله که بعد از انتخابات در مورد مسائل چالشی صحبت های زیادی به میان آمده اما یک بار در مورد برنامه های اقتصادی، بیکاری، تولید، اشتغال سخن به میان نیامده تاکید کرد: مردم امروز باید از مسئولان این مطالبه را داشته باشند که بجای مسائل چالشی به مشکلات اساسی یعنی اقتصاد مقاومتی، طرح و برنامه ها و ارائه گزارش بپردازد در غیر اینصورت چند دهه بعد از دهه 90 هم در تاریخ به مظلومیت یاد خواهد شد. دهه ای که حدود 75 درصد واجدان شرایطش در انتخاباتش شرکت می کنند اما مسئولانش وقتی بر مسند می نشینند بجای عمل به وعده ها و ایجاد شغل و رفع مشکلات اقتصادی به توهین به یکدیگر ، طرح مسائل چالش برانگیز و وقت کشی پرداختند.

گفتنی است این جلسه به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سپاه شهرستان میامی به مناسبت بزرگداشت مقام شهدای هفتم تیر در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها