امام جمعه اشکذر با بیان اینکه در دوران حاضر هم با چنین دشمنی خبیثی سروکار و باید هوشیار باشیم اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور،مجلس،قوه قضاییه و در راس آن دولتمردان ما باید منویات و هدایت های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند تا در مواجهه با دشمنان دچار اختلاف نشویم.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۹۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به واقع دردناک هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری توسط وهابیون خبیث سعودی در تخریب قبور ائمه بقیع گفت: در آن زمان وهابیون به فتوای سران خود مبنی بر اهانت و تحقیر مقدسات شیعه مراقد مطهر ائمه و اهل بیت پیامبر (ص) را مورد هجوم وحشیانه قرار دادند و بقیع را به مقبره ای ویران شده و در واقع مهجور و ناشناخته تبدیل کردند.

حجت الاسلام طالبیان به تبیین موضوع حقوقی بشر آمریکایی در راستای منویات مقام معظم رهبری پرداخت و سخن گفتن و دفاع آمریکا از حقوق بشر از طریق رسانه های جمعی که در اختیار دارند را مضحک دانست.

امام جمعه اشکذر افزود: وقتی به تاریخی سیاسی کشور آمریکا از بدو تاسیس نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که کمتر جنایتی در دنیا رخ داده که آمریکایی ها به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در آن دخالت نداشته باشند و در واقع با مداخله خود تلاش کردند تا ظلم و جنایت خود را در نیل به اهداف شوم خود به پیش ببرند.

وی به حوادث رخ داده در دوران سی و هشت ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت و جنایات آمریکایی ها را در ایجاد فتنه و نفاق در کشور غیر قابل انکار برشمرد.

خطیب نماز جمعه اشکذر به حوادث رخ داده در تیر ماه سال ۱۳۶۰ اشاره و گفت: سو قصد به جان آیت الله خامنه ای در ششم تیر ماه ،حادثه تروریستی انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از آنها و در راس آن شهید بهشتی ،بمباران شیمیایی شهر سردشت استان کردستان توسط صدام حسین ،ترور سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی و حمله موشکی امریکایی ها به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب های خلیج فارس از جمله جنایت هایی است که در دوران پس از انقلاب رخ داده و در راس آن آمریکای جنایتکار در آن نقش داشته است.

حجت الاسلام طالبیان با بیان اینکه در دوران حاضر هم با چنین دشمنی خبیثی سروکار و باید هوشیار باشیم اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور،مجلس،قوه قضاییه و در راس آن دولتمردان ما باید منویات و هدایت های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند تا در مواجهه با دشمنان دچار اختلاف نشویم که اگر غفلت کردیم بدانیم که دشمن نهایت استفاده را خواهد برد و ضربه مهلک و جبران ناپذیری بر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران وارد خواهدکرد.

ارسال نظرات