فرمانده سپاه بروجن:

تیرماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

پیاده روی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۷۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر در همایش پیاده روی و کوهپیمایی شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در این مراسم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفت تیر و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: تیر ماه همیشه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و اگر رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) و حضور هوشمندانه مردم در صحنه نبود با اتفاقاتی که در اوایل انقلاب مخصوصا در تیرماه رخ به وقوع پیوست، شاید انقلاب به سرانجام نمی رسید.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی ادامه داد: ادامه مسیر انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام را مرهون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تبعیت اقشار مختلف مردم از ولایت و بصیرت و موقع شناسی آنان دانست.

وی، با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه سپاه برای مقابله با هرنوع تهدیدی، گفت: حمله موشکی به محل استقرار سران داعش در سوریه، یکی از مصادیق این آمادگی بود.

به گزارش بسیج؛ این برنامه پیاده روی و کوهپیمایی به منظور گرامی داشت این ایام و با هدف حفظ سلامتی جسمانی و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی کارکنان برگزار و شرکت کنندگان، مسیری به مسافت 5 کیلومتر بین روستاهای حسن آباد و نصیر آباد را طی کرده و سپس ارتفاعات کوه کلار تا باغ چیرو را پیمودند.

گفتنی است: روستاهای حسین آباد و نصیر آباد از روستاهای بخش گندمان و در کوهپایه کوه کلار و تالاب گندمان واقع می باشند.

ارسال نظرات