دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

سپاه به دولت کمک نمی‌کرد تحریم‌ها مشکل‌ساز می‌شد

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نقش سپاه در سازندگی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود و به کمک دولت نمی‌آمد امروز معلوم نبود تحریم‌ها چه مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد می‌کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۲۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، با اشاره به حمله‌های اخیر دولتمردان به سپاه برای ایجاد دوقطبی کاذب در کشور گفت: همواره در دولت‌های مختلف، مسئولان از سپاه خواسته‌اند تا در پروژه‌های عمرانی به کمکشان بیاید، در دولت فعلی هم به درخواست دولتمردان از توانایی‌های سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی استفاده شده، همانطور که در گذشته هم اینچنین بوده است.

وی در ادامه به احداث سدهای عظیم، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و پارس جنوبی توسط سپاه اشاره کرد و افزود: این سدها و پالایشگاه‌ها به درخواست دولت ساخته شده و سپاه امروز بابت این پروژه‌ها هزاران میلیارد از دولت طلب دارد اما متاسفانه باز برخی دولتمردان به جای قدردانی از سپاه علیه آن جوسازی می‌کنند.

مظاهری در ادامه به تحریم‌های غرب و آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود و به کمک دولت نمی‌آمد امروز معلوم نبود این تحریم‌ها چه مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد می‌کرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز عملکرد سپاه پاسداران مورد تحسین دوستان ایران اسلامی و باعث امید مستضعفان جهان است و مردم در داخل کشور امروز به پشتوانه حساسیت و جدیت سپاه احساس امنیت را در متشنج ترین نقطه زمین تجربه می‌کنند.

وی اظهار داشت: موضع گیری‌های اخیر بعضی در تناقض جدی با گفته‌های پیشین آنهاست و تعجب همگان را برانگیخته است. چگونه است که فردی روزی سپاه را پشتیبان و مکمل می‌دانست، ولی امروز با کنایه‌های تند و تیز و ناجوانمردانه سپاه را خطاب می‌کند.

مظاهری گفت: مردم شیرینی همکاری سپاه و دولت را در طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی چشیده‌اند و حضور سپاه در عرصه‌های غیرنظامی را مفید و اثرگذار در کشور ارزیابی می‌کنند. نباید با دوقطبی سازی‌های کاذب کام ملت را تلخ کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار