آموزش دوره‌های امداد و نجات به کارکنان و مدجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به صورت رایگان انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۵۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مدیرکل کمیته امداد استان در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل جمعیتآموزش رایگان دوره‌های امداد و نجات به مددجویان کمیته امداد هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهد با توجه به شباهت محورهای کاری این نهاد با کمیته امداد امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر به جامعه هدف خدمت کنیم.

فرید محبی، یکی از محورهای مهم کمیته امداد پیشگیری با رویکرد بیمه حوادث دانست و افزود: اکثر خانواده های تحت حمایت کمیته امداد بیمه و در این حوزه اعتبارات خوبی به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد.

وی با تصریح آمادگی این نهاد در بحث آموزش ها و فعالیت های فرهنگی با جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد:  کمیته امداد برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های آموزشی متنوعی اجرا می کند که فرصت مناسبی برای برگزاری آموزش های امداد و نجات است.

مدیرکل کمیته امداد استان از آموزش کارکنان کمیته امداد در دوره های امداد و نجات خبر داد و گفت: آموزش هایی که جمعیت هلال احمر برای کارکنان این نهاد برگزار می کند در تقویم کمیته امداد قرار گرفته و برای افرادی که دوره های آموزشی را سپری می کنند مدرک صادر می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست با مشترک خواندن اهداف و رویکردهای کمیته امداد و هلال احمر گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان لازم است همه افراد با آموزش های امداد و نجات آشنایی داشته باشند.

امان اله جهان بین افزود: آموزش رایگان افراد خانواده در قالب طرح خادم با مراجعه تسهیل گران به درب منازل از جمله برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر استان است.

وی از آموزش ۸  هزار خانواده در قالب طرح خادم در ۱۲ مرحله خبر داد و ادامه داد: برای تشویق خانواده ها برای شرکت در برنامه های آموزشی، به آنهایی که از این دوره ها استقبال بن کارت داده می شود تا برای شرکت در دوره هایی که رایگان نیست از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

جهان بین تأکید کرد: جمعیت هلال احمر استان این آمادگی را دارد که در زمینه های مختلف آموزشی، امداد و نجات، شرکت در مانورها و اردوهای تفریحی و فرهنگی با این نهاد همکاری کند.

ارسال نظرات