کد خبر: ۸۸۷۹۶۲۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیوا نسیمی قایقران مریوانی با نظر فدراسیون، به عنوان مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم جوانان حضور یافت و از روز 7 تیرماه نظارت بر تمرینات فنی ملی پوشان را بر عهده گرفت.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم پسران با حضور 5 قایقران به مدت 10 روز در دریاچه آزادی تهران و رودخانه کرج برگزار می‌شود.

تیم ملی اسلالوم جوانان کشور خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند و قایقرانان دعوت شده در بخش مردان تحت نظر هیوا نسیمی مربی کردستانی و بردیا مهرجو طی روزهای 7 تا 16 تیرماه به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی در این مرحله از اردو می‌پردازند.
 
تیم ملی اسلالوم کشورمان در بهمن ماه سال گذشته با هدایت هیوا نسیمی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شرکت کرد و در پایان شاگردان نسیمی موفق شدند 2 نشان نقره و 1 برنز را کسب کنند.
 
امیر رضانژاد از تهران، رضا خلیلی و دانیال خسروی و ماهان ادریسی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
گفتنی است، هیوا نسیمی خود از ورزشکاران و قهرمانان رشته قایقرانی است و نشان برنز رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در کشور چین را در کارنامه ورزشی دارد.
ارسال نظرات