هدف از اجرای طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده، ارتقای آگاهی‌ها و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده‌ها و افزایش تاب‌آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، تعارض‌های خانوادگی و زناشویی است.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۷۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عاطفه مرادیان  در جلسه هماهنگی خانواده سوادکوه با اشاره به اینکه بخش دوم طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده در سوادکوه اجرایی می‌شود، گفت: توافق‌نامه بین معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و استانداری‌های سراسر کشور، بخش دوم طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده در سطوح ملی، منطقه‌ای و محلی اجرایی می‌شود.

وی به هدف اجرای طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده، ارتقای آگاهی‌ها و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده‌ها و افزایش تاب‌آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، تعارض‌های خانوادگی و زناشویی است.

مشاور فرماندار شهرستان سوادکوه در امور زنان و خانواده از برنامه‌ریزی برای برگزاری طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده از ابتدای مرداد‌ماه امسال خبر داد و خاطر‌نشان کرد: آموزش‌های طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده در 20 کار‌گاه با مدت زمان حداقل 40 ساعت برای هر مخاطب در شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

مرادیان به محتوای طرح توان‌افزایی اشاره کرد و گفت: این طرح شامل مهارت خودآگاهی، همدلی، برقراری ارتباط مؤثر، روابط بین فردی، حل مسأله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، مقابله با استرس و کنترل خشم با هدف پیشگیری از تعارض‌های خانوادگی، نزاع دسته‌جمعی، مشارکت در امور شهری و مدیریت مسائل زیست‌محیطی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها