رئیس ستاد حقوق بشر در استان البرز گفت: حقوق بشر آمریکایی به معنی قتل و غارت و تجاوز به حریم سایرین است و جنایات آمریکا نسبت به کشورهای دنیا از جمله ایران اسلامی به خوبی پرده از ماهیت غیر انسانی این استکبار جهانی بر می دارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۶۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی رئیس ستاد حقوق بشر در استان  البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: در تاریخ 6 تا 12 تیرماه سال 1360 جنایاتی توسط آمریکا به نظام مقدس ایران اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحمیل شد.
 
حقوق بشر آمریکایی به معنی قتل و غارت است/ تفکر در عملکرد کشور آمریکا چراغی برای ادامه مسیر است 
 
وی افزود: در این هفته شاهد جنایات سنگین و هولناکی توسط آمریکا  علیه ایران بودیم که با توجه و بررسی این موضوع می توانیم به خوبی نسبت به حقوق بشر آمریکایی شناخت پیدا کنیم و یکی از این جنایات سوءقصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری بود.

روحی یزدی ادامه داد: این فاجعه توسط ایادی آمریکا و با دستور مستقیم آنان صورت گرفت و در واقع تمام طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی تمام سعی خود را برای آسیب رساندن به نظام و ارکان کشور ما بکار بست.

این مسئول به شهادت مسئولین انقلابی کشور در حادثه های تروریستی بدست منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: در 7تیرماه سال1360 شاهد بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران بودیم که این بمب گذاری موجب به شهادت رسیدن سران کشور و برخی از روئسای قوا، نمایندگان مجلس ، وزرا و تعدادی از افراد دلسوز و مؤثر نظام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، جنایات آمریکا علیه ایران را بی شمار خواند و گفت: بمبارن شیمیایی سردشت که توسط صدام، دست نشانده آمریکا اتفاق افتاد و موجب به شهادت رسیدن 110 نفر شد و بیش از 5 هزار نفر نیز در این حمله شیمایی مجروح شدند.

روحی یزدی شهیدان ترور در سال 60 را از افراد مفید و تأثیرگذار در امور مهم کشور دانست و اظهار داشت: منافقین به دستور آمریکای جنایتکار دست به ترور افراد مؤثر نظام جمهوری اسلامی زدند و تنها این مسئولین نبودند که آماج حمله ها قرار می گرفتند، بلکه در تاریخ 12 تیر ماه سال 60 شاهد حمله به هواپیمایی ایرباس بودیم که منجر به شهادت 290 نفر از هموطنان ما شد.

وی با بیان اینکه بیش از 66 نفر از این شهیدان کودک زیر 13 سال بودندگفت: تمامی قتل ها و آتش افروزی های دنیا به آمریکا مربوط است در حالی که این کشور مدعی دفاع از حقوق بشر است، با کمی تفکر در مسائل مربوط روز دنیا و اقدامات کشور آمریکا علیه ایران به مفهوم و معنی حقوق بشر آمریکایی پی خواهیم برد و حقوق بشر آمریکایی به معنی قتل و غارت و تجاوز به حریم افراد خود را نشان می دهد.

این مسئول در پایان به اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ستاد حقوق بشر استان البرز اشاره کرد و گفت: ما در این ستاد موظف هستیم در راستای فرهنگ سازی و آشنایی نسل جوان با چهره واقعی و چهره مخفی دشمنان انقلاب اسلامی ایران حرکت کنیم .

روحی یزدی خاطر نشان کرد: در هفته پیش رو دعوت از سخنرانان برجسته با هدف معرفی چهره آمریکا در دستور کار شورای هماهنگی  تبلیغات استان البرز قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها