پایگاه مقاومت ساجده حوزه شهدای خواهر بافق برگزار کرد:
حجه الاسلام بهادری: چگونه آمریکا حرف از حقوق بشر می زند در حالی که افراد کشور خودش از قانون هایی برخوردار هستند که بویی از حقوق بشر ندارد مثل کشتن زن و آزار و اذیت سیاهپوستان و... .
کد خبر: ۸۸۷۹۴۹۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، نشستی در پایگاه مقاومت ساجده روستای سید آباد در هفته حقوق بشر آمریکایی با حضور سخنران، حجه الاسلام بهادری و خواهران بسیجی در حسینیه روستای سید آباد برگزار شد.

حجه الاسلام بهادری گفت چگونه آمریکا حرف از حقوق بشر می زند در حالی که افراد کشور خودش از قانون هایی برخوردار هستند که بویی از حقوق بشر ندارد مثل کشتن زن و آزار و اذیت سیاهپوستان و... .

وی دراین نشست اشاراتی به سخنان مقام معظم رهبری کرد که ایشان فرموده اند :

" سیاهانِ امروز آمریکا، فرزندان همان مستمندانی هستند که به وسیله‌ی استعمارگران غربی از کشورهای آفریقائی به اسارت گرفته شدند؛ از میان خانه و زندگی و مزرعه و زیستگاه خودشان اینها را مثل حیوانات صید کردند و به کار سخت گماشتند و آواره کردند.این کار در سرتاسر دنیا، در شبه قاره‌ی هند، در منتهی‌الیه آسیا، در دورانهای سیاه هم اتفاق افتاد. با علم خود، با دانشی که به دست آورده بودند و موهبت الهی بود، بندگان خدا و خلق خدا را به ذلت کشیدند؛ به ستم دچار کردند؛ زندگیهای آنها را برای دورانهای طولانی تباه کردند."

ارسال نظرات