معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: 160 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 426 میلیون ریال در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۵۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ناصر ناصری‌دوست معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی را از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد دانست و گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.

وی افزود: اعزام به اردوهای زیارتی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: 160 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 426 میلیون ریال در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

ناصری‌دوست از اعزام 660 نفر از مددجویان به مشهد مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد خانواده با اعتبار دو میلیارد ریال در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: سال گذشته یک‌هزار و 520 مددجوی تحت حمایت استان مرکزی با اعتبار یک میلیارد و 482 میلیون ریال از اردوهای اعزامی بهره‌مند و از این تعداد 650 خانواده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات