حجت الاسلام محمد رستمی گفت: موشک‌هایی قدرتمند و نقطه‌زن توانمندی دليرمردان سپاه را نشان می دهد که با گذشتن از آسمان عراق اهداف مورد نظرداعش در سوریه را منهدم کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۳۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در فراخوانی گردان2 امام حسین(ع) با تبریک و تهنیت به موفقیت سپاه در انهدام مقرهای تروریستی در خاک سوریه گفت: تروریست ها با این طرح سیلی محکمی خوردند و فکر نمی کردند که به این زودی آنهم از نوع دندانشکن از ایران جواب بگیرند.

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: پیام اصلی شلیک موشک این بود که حساب ایران از دیگر کشور ها جداست و هر نوع تهدید و ترقه بازی بی جواب نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنرانی های خویش با این عنوان که ولایت چون چراغ راهنما و هدایت برای ما مسلمانان است افزود: بارها گفته و خواهیم گفت آقا جان از تو به یک اشاره از ما سردواندن یعنی هر وقت آقا اراده کند ملت قیام می کند و این را در راهپیمایی ها و انتخابات دیده ایم.

این مقام مسئول اظهار داشت: تدابیر و منویات رهبری در هر مناسبت و در جمع اقشار مردمی فصل الخطاب است و لبیک به فرمایشات در پیشرفت نظام اسلامی کاملا میسر است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت فراگیر امروز کشور و اینکه همه جهان به اقتدار نظام معترف است، مرهون نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی در میان جوانان این مرز و بوم است.

ارسال نظرات