خبرهای داغ:
در راستای ترویج فرهنگ انس و الفت با قرآن و تدبر در آیات الهی از فعالان شرکت کننده در برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه خوی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۳۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، در آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان ضمن قبولی طاعات و عبادات گفت: روزه گرفتن تنها به امساک گفته نمی شود بلکه باید فرد روزه دار اخلاق و رفتارش را نیز اصلاح کند و طوری باید از این آزمون سربلند بیرون بیاید که بعد از ماه مبارک رمضان قلبش همچو آیینه ای پاک و صاف باشد.

حجت الاسلام محمد رستمی با اشاره به خود سازی در این ماه گفت: این ماه یک الگوی خود سازی در طول سال می باشد، که باید ما این ماه را یک الگو در سبک زندگی قرار دهیم.

وی با اشاره به برگزاری کلاسهای قرآن در سپاه و رده های تابعه گفت: اصلیترین هدف ما از برگزاری این کلاسها در ماه مبارک رمضان علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزش‌ صحت قرائت نماز بین پایوران، سربازان و بسیجیان است.

گفتنی است که همزمان با آغاز ماه ضیافت الهی کلاسهای قرآن، آموزش قرآن آموزان، تفسیر، اخلاق، احکام و محافل انس با قرآن به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در سطح رده های تابعه برگزار شد و در آیین اختتامیه از فعالان این عرصه ها با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه خوی تجلیل شد.

ارسال نظرات