کد خبر: ۸۸۷۹۳۸۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

 سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بیانیه ای منتشر کرده که در زیر  این متن را می خوانیم:

امروز کشور به شناخت دشمن نیاز دارد، دشمن را بشناسید، مقام معظم رهبری

یکی از دغدغه هایی که همواره مجامع و سازمان های مردم نهاد بدان توجه داشته و درصدد بهبود آن برآمده اند مسئله حقوق بشر است. امری که تمام کشور های جهان تظاهر به پای بندی بدان می کنند. متاسفانه مقوله حقوق بشر در دنیای کنونی دستاویز قدرت های بزرگ و استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ قرار دارد، کشوری که خود نقض کننده ترین مضامین حقوق بشر در دنیا می باشد. سابقه اقدامات خصمانه و ضد حقوق بشری آمریکا را می توان از همان ابتدای شکل گیری این رژیم مشاهده نمود. دخالت های گسترده در نقاط مختلف جهان، اشغال کشورها، تشکیل و راه اندازی گروه و گروهک های تروریستی، حمایت از رژیم اشغالگر قدس و آل سعود مزدور، سرکوب قیام های مردمی در منطقه خاورمیانه همچون ملت های مظلوم و بی گناه بحرین و یمن، ترور نخبگان سیاسی توسط سازمان تروریستی منافقین از ابتدای انقلاب تااکنون و 17 هزار شهید توسط عوامل آنها تنها بخش کوچکی از موارد نقض حقوق بشر توسط رژیم مستکبر آمریکا می باشد که با استفاده از شبکه های قدرتمند رسانه در سراسر دنیا که غالبا در دست عناصر صهیونیستی می باشد در صدد پنهان نمودن حقایق و وارونه نشان دادن آنها هستند همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند: آمریکایی ها حق ندارند نام حقوق بشر را بر زبان جاری کنند.کسانی که لکه ننگ کارهایی از قبیل زندان گوانتانامو و ابوغریب و بمباران مناطق مسکونی در عراق و افغانستان و جاهای دیگر روی پیشانی آنها است، مظهر نقض حقوق بشر، خود آنها هستند اینها وقاحت دارد که باز هم از حقوق بشر حرف می زنند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان به مناسبت فرارسید هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که یادآور وقایع تلخی همچون؛ ترور حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)، فاجعه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72تن از مسئولان نظام، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آبهای خلیج فارس و... می باشد، ضمن محکوم نمودن این اقدامات اعلام می دارد که ملت عزیز و شریف ایران اسلامی از اینگونه اقدامات هراسی به دل ندارد و ضمن تجدید میثاق با آرمان های نظام و مقام عظمای ولایت با عزمی جدی تر به راه خود ادامه داده و همواره یار و یاور ملت های مظلوم و حامی بی دریغ مستضعفان جهان و پشتیبان اصل ولایت بوده و تا نابودی کامل نظام سلطه و استکبار جهانی از پای نخواهد نشست.

سازمان بسیج حقوقدان استان گیلان

ارسال نظرات