خبرهای داغ:
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد

اسکان بیش از ۵۰۰ نفر در هرشب در همدان

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدانگفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان در تعطیلات تابستانی دانشگاه هر شب پذیرای بیش از ۵۰۰ نفر از میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین با بهره‌گیری از مجتمع اقامتی فدک است.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۷۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
اسکان بیش از ۵۰۰ نفر در هرشب در همدان

علیرضا پیرحیاتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مجتمع اقامتی فدک که برای تعطیلات تابستانی مجهز شده بیش از 100 اتاق اقامتی 4 تخته برای اسکان میهمانان نوروزی در واحد همدان مطابق با استانداردهای یک مکان اقامتی مناسب فراهم گردیده است.

وی افزود: در این فضا با ظرفیتی حدود 400 نفر وسایلی اعم از یخچال، فرش، میز غذاخوری، تلویزیون و تجهیزات خواب فراهم آمده و تمامی امکانات فوق در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت و محدودیتی جهت ارائه خدمات اسکان به بیش از 100 خانواده در هر شب نخواهد داشت.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: از دیگر امکانات منحصربه‌فرد تعبیه‌شده در مجتمع اقامتی فدک می‌توان به محوطه بازی کودکان و خردسالان اشاره کرد که با بهره‌گیری از وسایل بازی و تفریح می‌تواند اوقات خوبی را نیز برای کودکان و فرزندان میهمانان ایجاد کند.

وی بیان کرد: هر شب 500 نفراز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مجتمع اسکان داده می‌شوند که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

پیرحیاتی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در ایام تعطیلات پزشک و راننده آماده‌به‌خدمت جهت مواقع ضروری در دانشگاه حضور دارد، همچنین، فروشگاه دانشگاه در این ایام جهت خدمت‌رسانی به میهمانان مهیا است و در جهت بهره‌گیری میهمانان واحد از امکانات سیاحتی در سطح شهر همدان تمهیداتی اتخاذ گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات